راهکار استقلال برای پرداخت طلب بویان و شفر

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال با دو پرونده شکایت بویان نایدونف و وینفرد شفر روبه‌روست که پرداخت مطالبات آنها نزدیک 750 هزار دلار برای استقلال هزینه خواهد داشت و با قیمت دلار امروز چیزی نزدیک به 17 میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.

پیش از این عنوان شد بویان هافبک مقدونیه‌ای پیشین تیم فوتبال استقلال کیفیت پایینی داشت و به دلیل سهل‌انگاری مدیران وقت باشگاه و در شرایطی که می‌توانستند با 30 هزار دلار و قیمت آن زمان دلار  قراردادش را فسخ کنند، اما امروز باید 330 هزار دلار با قیمت دلار امروز پرداخت کنند. 

بیشتر بخوانید:

موضوع مهمی که سعادتمند از هواداران استقلال مخفی کرد!

باشگاه استقلال با فیفا رایزنی کرده است که تا 200 هزار دلار از محل درآمدهای خود را به طلب بویان اختصاص دهد و مابقی را خودش پرداخت کند تا محرومیت آبی‌پوشان از سه پنجره نقل‌وانتقالاتی برداشته شود.

علاوه بر این وینفرد شفر سرمربی آلمانی پیشین استقلال طلب 620 هزار دلاری دارد. باشگاه استقلال با توجه به فرصت یک هفته‌ای برای پرداخت طلب شفر، از طریق یکی از اسپانسرها و همچنین تأمین منابع مالی لازم 750 هزار دلار طلب بویان و شفر را پرداخت کند تا دیگری خطری متوجه باشگاه استقلال نباشد.

باشگاه استقلال تلاش‌های خود را برای این کار انجام داده است و باید دید می‌تواند از پس این دو پرونده برآید یا نه.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته بیست و هشتم لیگ برتر/ نامجو مطلق: امیدوارم فردا شاهد جدال شرافتمندانه باشیم

چ آگوست 5 , 2020
مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با شهر خودرو گفت: امیدوارم فردا یک بازی خوب و شرافتمندانه و به دور از حاشیه را شاهد باشیم و بیانیه دادن تیم ها تاثیری بر روی داور نداشته باشد.        به گزارش استقلال نیوز، نامجوم...