دیگر کسی از نام استقلال واهمه ندارد

به گزارش مشرق، محمد مومنی در خصوص عملکرد استقلال مقابل فولاد و شکست 2 بر یک آبی‌پوشان در این مسابقه گفت: استقلال این فصل سنت شکنی کرد، چون بازی اول را برد و بازی دوم را باخت. این تیم با توجه به پیروزی در بازی اول، نوید این را می‌داد که با اعتماد به نفس بیشتری در این هفته بازی کند. در نیمه اول استقلال بیشتر کار فیزیکی انجام داد و در نیمه دوم سرعت هم به کار اضافه شد. شاگردان فکری می‌توانستند برنده بازی باشند، به شرط اینکه نقاط مختلف زمین را پوشش می‌دادند. روی گل اول پاتوسی سانتر بسیار زیبایی کرد و فرشاد احمدزاده با قدی کوتاه ضربه سر زد که به ما آموخت برای سر زدن نیاز به بازیکن قد بلند نیست.

بیشتر بخوانید:

آقایان! استراماچونی هم ۵ بازی نتیجه نگرفت

وی با اشاره به روش بازی استقلال اظهار داشت: استقلال در این بازی از کناره‌ها کار می‌کرد و با این روش باید شیخ دیاباته زودتر آماده شود. این تیم در خط حمله سعی کرد در چند کانال کار کند و ارسلان مطهری هم در یک کانال کار نمی‌کند و تلاش زیادی در زمین دارد، اما هماهنگی بیشتر شیخ دیاباته و قایدی، قدرت هجومی استقلال را بالاتر می‌برد.

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: سرعت عملکردی‌ استقلال بهتر شده، اما باید یکسری مسائل در این تیم بهتر شود. با این حال به نظر من پنالتی گرفته شده برای فولاد بسیار سختگیرانه بود. چنین درگیری‌هایی در فوتبال عادی است و داور نباید با یک تصمیم، ارزش یک تیم را زیر سؤال ببرد. نظر شخصی من این است که آن صحنه پنالتی نبود. با این حال استقلال هم بسیار دستپاچه و سراسیمه عمل کرد که این دستپاچگی به خاطر شکل بازی فولاد بود. فولاد همه توپ‌ها را بلند به زمین استقلال ارسال می‌کرد و با یک ضربه سر توپ را به خط حمله می‌فرستاد که این استراتژی خوبی برای تیمی که به آسیا می‌رود، نیست.

مومنی درباره اینکه استقلال بعد از پیش افتادن از فولاد نتوانست فشاری روی دروازه حریف بیارود، گفت: دیگر کسی از نام استقلال واهمه ندارد، بلکه همه از عملکرد تیم‌ها واهمه دارند. استقلال تیمی بزرگ و ریشه‌دار است، اما امروز فوتبال اهمیت دارد نه نام‌ها. می‌بینید که بازیکنان و مربیان و تفکرات در همه تیم‌ها تقسیم شده‌اند. جواد نکونام در فولاد خوزستان است و امیر قلعه‌نویی در گل‌گهر سیرجان و همه برای کسب نتیجه تلاش می‌کنند. استقلال برای استقلال ماندن باید زحمت بکشد. خیلی باید راه برود تا به نتیجه برسد. استقلال بعد از گل، فشاری نیاورد. این تیم بعد از گل باید دوندگی و حملاتش را بیشتر می‌کرد و نقاط بیشتری از زمین را پوشش می‌داد چون این فولاد بود که به گل مساوی نیازی داشت. فولاد بعد از زدن گل اول برای دوباره گل زدن مشتاق‌تر شد و حتی پریرا بعد از گل دوم باز هم می‌توانست گل سوم فولاد را به ثمر برساند.

بازیکن پیشین استقلال یادآور شد: باید به محمود فکری اطمینان کرد و به او وقت بیشتری داد تا این مربی جوان تفکراتش را در استقلال پیاده کند.

Let’s block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دلیل شکست استقلال از نظر پیشکسوت تیم

ش نوامبر 21 , 2020
به گزارش مشرق، «عباس مژدهی» اظهار داشت: استقلال در نیمه اول بازی با فولاد خوزستان خوب بود و توانسته بود فضاهای زمین را در اختیار بگیرد. وی افزود: در نیمه دوم نیز این روند ادامه داشت و استقلال دروازه فولاد را باز کرد اما در ادامه این تیم تمرکز خود ...