دیدار مدیران سرخابی با شهردار تهران؛ قول حناچی برای واگذاری سند ورزشگاه امام رضا (ع)

دیدار مدیران سرخابی با حناچی

مدیران سرخابی در دیدار صمیمانه با شهردار تهران مشکلات و گلایه های خود را با ایشان در میان گذاشتند. 

به گزارش استقلال نیوز، عصر دیروز (شنبه - ۹ اسفند) احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) به همراه همتای خود در باشگاه پرسپولیس برای ساعاتی در نشست صمیمانه با دکتر پیروز حناچی، شهردار پایتخت شرکت کرد.

دیدار مدیران سرخابی با حناچی

مدیرعامل استقلال در این نشست که در فضایی دوستانه برگزار شد، موفق شد قول واگذاری سند ورزشگاه امام رضا را از شهردار تهران بگیرد. البته این واگذاری نیاز به طی کردن روند قانونی دارد و باید پس از انجام امور از سمت شهرداری، توسط وزارت ورزش در اختیار باشگاه استقلال قرار بگیرد. مددی نیز خواستار تسریع روند واگذاری شدند تا یکی دیگر از نگرانی‌های هواداران از بین برود.

همچنین مددی در بخشی از صحبت‌های خود، پیشنهاد کرد شهرداری در مسیر انجام مسئولیت اجتماعی خود، با تعامل باشگاه استقلال فعالیت‌های فرهنگی بیشتری برگزار کند.

دیدار مدیران سرخابی با حناچی

موضوع دیگر، در مورد درآمد پایدار باشگاه استقلال بود که شهرداری می‌تواند در این امر نیز وارد عمل شده و به آبی پوشان کمک کند. البته باشگاه استقلال چند طرح مهم وتوسعه‌ای دارد و مدیران باشگاه ابراز امیدواری کردند با همکاری شهرداری، به اجرایی شدن این طرح‌ها کمک شود. 

دیدار مدیران سرخابی با حناچی

در نهایت، مدیرعامل استقلال با اشاره به اینکه باشگاه‌ هیچ نوع بودجه دولتی ندارد، پیشنهاد داد ردیف بودجه مشخصی تعیین شود که این درخواست با استقبال حناچی مواجه شد و او تاکید کرد حالا که فصل بودجه است، با کمک شورای شهر، ردیف بودجه‌ای برای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در نظر گرفته شود و از این طریق، به این دو باشگاه کمک مالی شود.

دیدار مدیران سرخابی با حناچی

در پایان این جلسه، ایمان میری مدیرعامل شرکت های‌وب نیز ضمن تشکر از تشکیل جلسه و سخنان امیدبخش حناچی، گفت: ما و باشگاه استقلال آمادگی این را داریم که از زمین‌های بلا استفاده اطراف مجموعه امام رضا در جهت طرح توسعه این مجموعه استفاده کنیم و در صورتی که چنین امکانی وجود داشته باشد، از آن استقبال می‌کنیم.

دیدار مدیران سرخابی با حناچی

وعده‌های شهردار تهران باعث ایجاد دلگرمی برای تیم مدیریتی استقلال شد و این امیدواری وجود دارد که با مساعدت دکتر حناچی، باشگاه بتواند هر چه زودتر سند ورزشگاه امام رضا (ع) را در اختیار بگیرد و سپس با کمک شهرداری، طرح‌های دیگر خود در زمینه‌های اجتماعی و اقتصادی را از طریق دریافت ردیف بودجه در شورای شهر تهران پیش ببرد.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

وقتی هواداران استقلال بهانه انصراف آبرومندانه می شوند/ مددی به خاطر استقلال از انتخابات فدراسیون فوتبال انصراف دادم!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ناصر فریاد شیران: به خاطر کارهای بنایی خوابگاه بازیکنان پایه استقلال تغییر کرد؛ با عوامل انتشار این خبر کذب برخورد خواهیم کرد

ی فوریه 28 , 2021
مدیر آکادمی باشگاه استقلال (تاج) گفت: خبرِ بدون اسکان بودن بازیکنان رده پایه استقلال کاملا کذب است.  به گزارش استقلال نیوز، ناصر فریاد شیران مدیر آکادمی باشگاه استقلال (تاج) در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه، در خصوص انتشار خب...