دیدار مدیران استقلال و پرسپولیس با رئیس دیوان محاسبات

به گزارش مشرق، مهرداد بذرپاش رییس کل دیوان محاسبات کشور، میزبان مهدی رسول پناه سرپرست و رئیس هیات مدیره باشگاه‌ پرسپولیس، و احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال بود تا درباره مسایل و مشکلات این ۲ باشگاه تبادل نظر نمایند.

بیشتر بخوانید:

آرامش قبل از طوفان در پرسپولیس؟

بذرپاش اعلام کرد دیوان محاسبات از هیچ کمکی برای توسعه باشگاهها در چارچوب ضوابط قانونی دریغ نمی‌کند تا در اجرای قانون، انجام بهتر امور، افزایش بهره وری و حفظ سرمایه‌های عمومی کشور، یار و یاور مدیران و سازمان‌ها باشد.

بیشتر بخوانید:

واگذاری استقلال و پرسپولیس به مرحله پایانی رسید

در این جلسه، ضمن تاکید بر نقش نظارتی دیوان محاسبات در اجرای قانون و حفظ سرمایه‌های باشگاه‌ها، مقرر شد با توجه به تنگناهای موجود که موجب اختلال در انجام امور و در نتیجه اتلاف سرمایه‌های مادی و معنوی در فوتبال و به ویژه این ۲ باشگاه دولتی شده، با نظر متخصصین و همکاری وزارت ورزش و جوانان، کمیته‌ای از معاونین و مشاوران دیوان محاسبات کشور نسبت به ارایه راهکارهای قانونی برای باشگاه‌های ورزشی، به خصوص پرسپولیس و استقلال فعال شود.

در پایان، با دستور رئیس دیوان محاسبات، حساب باشگاه پرسپولیس که هفته گذشته مسدود شده بود، باز شد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پروین: آقای روحانی به داد سرخابی ها برس!

ی اکتبر 4 , 2020
به گزارش مشرق، علی پروین در حاشیه مراسم استقبال از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: برد پرسپولیس را به ۳ قسمت تقسیم می کنم. این برد یک بعد سیاسی داشت که خیلی مهم بود. مساله بعد هم فوتبال بود و مساله سوم هم باعث افتخار من شده این است که آن زما...