دیداری با حکم مرگ و زندگی برای استقلال

به گزارش مشرق، «علی‌رضا اکبرپور» اظهار داشت: استقلال در دیدار با پارس جنوبی‌ عملکردی متفاوت نسبت به دیدارهای گذشته خود داشت و توانست 3امتیاز ارزشمند خارج از خانه را به دست آورد.

وی افزود: توازن و هماهنگی در این دیدار بین خطوط استقلال برقرار بود و اگر شاگردان «فرهاد مجیدی» خوش شانس بودند حتی می‌توانستند تعداد گل‌های خود را افزایش دهند.

بیشتر بخوانید:

تمام ستاره‌های مشترک استقلال و سپاهان

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: پیروزی استقلال در جم باعث شد تا آنها به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کرده و شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا افزایش دهند.

اکبرپور تصریح کرد: مجیدی به خوبی تفکراتش را در بازی با پارس جنوبی‌جم به بازیکنان انتقال داد و آنها این تاکتیک‌ها را در زمین مرور کردند تا سه امتیاز شیرین حاصل شود.

وی تاکید کرد: دیدار با سپاهان برای استقلال حکم مرگ و زندگی را دارد و آنها باید در این جدال به پیروزی رسیده تا جایگاه خود را در جدول تثبیت کنند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال این توانایی را دارد تیم پر مهره سپاهان را در ورزشگاه آزادی شکست داده و به هدف خود برسد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جدال مهاجمان خارجی برای رستگاری استقلال و سپاهان

ش آگوست 1 , 2020
به گزارش مشرق، رسول غنی‌زاده در مورد دیدار روز شنبه تیم فوتبال استقلال برابر سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: بازی حساسی را بین استقلال و سپاهان شاهد خواهیم بود، آبی‌پوشان باید برنده این دیدار باشند تا بتوانند بدون هیچ مشکلی به لیگ قهرمانا...