دیاباته و میلیچ تاکید کردند/ ایران مشکل امنیتی ندارد؛ عدم میزبانی استقلال به ضرر AFC است

 دیاباته و میلیچ

بازیکنان خارجی استقلال با تاکید بر امنیت کامل کشورمان به AFC اعلام کردند که ایران هیچ مشکل امنیتی ندارد و بهتر است وارد بازی سیاسی کشورهای عربی نشود 

      

 به گزارش استقلال نیوز، شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی باشگاه استقلال و هروویه میلیچ مدافع کروات استقلال در گفتوگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، در خصوص حُکم ظالمانه AFC مبنی بر ممنوعیت میزبانی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان و اینکه کشورهای عربی از عدم امنیت کشور ایران ابراز نگرانی کرده اند!، صحبت های کردند که در ادامه می خوانید:

شیخ دیاباته

 دیاباته: 

اینکه می‌گویند در ایران امنیت نیست، واقعیت ندارد. اگر این‌طور بود، قطعا بعد از تعطیلات به ایران بر نمی‌گشتم ولی دیدید که با پایان تعطیلات راهی ایران شدم و در تمرینات شرکت کردم.

طبیعتا حضور تماشاگران پرشور استقلال در هر مسابقه‌ای می‌تواند به این تیم کمک کند ولی با شناختی که از هم تیمی‌هایم دارم، می‌دانم که حتی در خارج از خانه هم با تمام توان بازی می‌کنند.

مطمئنم که AFC از نبود تماشاگران ایرانی ضرر می‌کند. من از هم تیمی‌هایم شنیده‌ام که استقلال سه سال پیاپی پرتماشاگرترین تیم لیگ قهرمانان آسیا بوده است.

این یک اتفاق نیست. فوتبال برای تماشاگران و مردم است و باید از وجود آن‌ها استفاده کرد.

میلیچ

 هروویه میلیچ: 

من هیچگاه در خیابان‌های تهران احساس ناامنی نداشته‌ام. برخورد مردم با افراد خارجی بسیار دوستانه و محترمانه است. آنها هرکمکی که بتوانند به شما می‌کنند. من همیشه به خانواده‌ام گفته‌ام که مردم ایران مهمان‌نواز هستند.

زندگی در این کشور مثل کشورهای دیگر در جریان است. مردم به محل کارشان می‌روند و بچه‌ها در مدارس حاضر می‌شوند.

من شخصا اگر احساس می‌کردم که ایران در شرایط ناامنی به سر می‌برد، به ایران بر نمی‌گشتم.

من واقعا دوست داشتم که مقابل صد هزار هوادار استقلال مقابل الکویت بازی کنیم ولی این تصمیم باعث تعجب من هم شده است.

اخبار استقلال

     


 مطالب مرتبط:

اسماعیل خلیل زاده: سفارت های داخل ایران شاهد امنیت کشورمان هستند؛ به هیچ عنوان در کشور دیگری بازی نخواهیم کرد

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عذرخواهی داور لیگ از استقلال و هوادارانش

د ژانویه 20 , 2020
به گزارش مشرق، محمدحسین زاهدی‌فر داور لیگ برتر فوتبال در مورد کلاس‌های نیم‌فصل داوری و بررسی عملکرد داوران در نیم‌فصل اول، اظهار داشت: طبق سنوات گذشته همه ساله کلاس نیم‌فصل داوران به منظور بررسی عملکرد داوران در نیم‌فصل اول برگزار می شود. این کلاس ها ب...