دیاباته با شرایط آرمانی فاصله دارد

به گزارش مشرق، علیرضا اکبرپور درباره پیروزی 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: بازی در گرمای آبادان مقابل تیمی که برای سهمیه می‌جنگد و فوتبال را هم خوب بازی می‌کند، واقعاً سخت است، ولی استقلال هر وقت اراده کرد به دروازه حریف رسید. تیم در هفته‌های قبل مشکلاتی داشت، ولی با اضافه شدن بازیکنان مصدوم شکل خوبی گرفته بود و فرصت آنچنانی به حریف نداد. 

وی با اشاره به گلزنی شیخ دیاباته در این بازی خاطر نشان کرد: دیاباته از نظر بدنی اُفت کرده و هنوز به شرایط آرمانی خود نرسیده است. او با اینکه هنوز به طور کامل آماده نیست، ولی تأثیر زیادی در روند بازی با حرکات بدون توپ و پاس‌ها دارد. دیاباته بازیکن بزرگی است، ولی هنوز از نظر بدنی به شرایط آرمانی نیم‌فصل اول نرسیده است. 

بیشتر بخوانید:

علی نژاد: پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز خواهد شد

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال درباره مشکلات مدیریتی این باشگاه و بسته شدن سه پنجره نقل‌وانتقالاتی آبی‌پوشان گفت: فقط باید امیدوار بود این محرومیت برداشته شود. مدیریت باشگاه از زمانی که آمده درگیر این مسائل بوده است، ولی باید حقیقت‌ را پذیرفت. مشکل مالی به باشگاه مدام ضربه می‌زند. الان ما در رده‌های پایه یک ریال هم نگرفته‌ایم و هر وقت هم که قرار بود پولی پرداخت شود، همین بحث شکایت‌ها مطرح شده است.

اکبرپور در خاتمه تصریح کرد:قیمت دلار هم که هر روز بالاتر می‌رود و این موضوع کار پرداخت‌ها را سخت‌تر می‌کند. کاش قیمت دلار پایین بیاید تا بدهی‌ها هم راحت‌تر پرداخت شود، چون قراردادها به دلار بسته شده است و با این قیمت‌ها کار سخت می‌شود. هنوز تسویه حساب با شفر، بویان و استراماچونی مانده است. باشگاه‌ استقلال باید پول‌ زیادی برای بسته شدن پرونده‌ها خرج کند و این موضوع ضربه سنگینی به باشگاه خواهد زد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فیفا ۶ امتیاز از استقلال کم می‌کند

ی جولای 19 , 2020
به گزارش مشرق، اگر بحث شفر بلافاصله پس از ماجرای بویان در فیفا مطرح شود، دردسرهایی برای باشگاه استقلال ایجاد خواهد کرد که تبعات آن می‌تواند برای مدت‌ها گریبانگیر فوتبال ایران شود. در همین خصوص روز گذشته اطلاعات جدیدتری به دست آوردیم که نشان می‌دهد ق...