دکتر کاوه ستوده: شرایط برگزاری مسابقات در ایران و اروپا خیلی متفاوت است؛ مگر می شود با 20 روز تمرین مسابقه داد

دکتر کاوه ستوده

پزشک باشگاه استقلال گفت: مگر می شود با 20 روز تمرین بدنسازی و تمرین گروهی مسابقات فشرده لیگ را ادامه داد و بازیکن ها در چنین فشردگی مصدوم نشوند!

                               

 به گزارش استقلال نیوز، دکتر کاوه ستودهپزشک باشگاه استقلال در گفت‌وگویی با رادیو ورزش، درباره شیوع ویروس کرونا و بحث برگزاری لیگ در چنین شرایطی، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

   

 * بستر را برای برگزاری مسابقات فراهم نمی‌بینم

من کسی هستم که با این بیماری دست و پنجه نرم کردم و 15 روز در بیمارستان بودم، الان هم بستر را برای برگزاری مسابقات فراهم نمی‌بینم.

* تصمیم گیرندگان، خانواده خود را هم با ما به سفر بفرستند

به کسانی که می خواهند لیگ را ادامه بدهند، می‌گویم هر روز فرزندانتان را با ما به سفر بفرستید و بگویید در تمرینات تیم ها حاضر باشند.

 * مگر می شود با 20 روز تمرین مسابقه داد

71 روز است که استقلال تمرین گروهی انجام نداده و قرار است 3 هفته بدنسازی کنیم و هر 5 روز هم یک بازی به صورت فشرده انجام بدهیم مگر می شود با 20 روز تمرین چنین فشردگی را تحمل کرد و آسیب دیدگی نداشت؟

 ما نمی‌توانیم پروتکل‌های فیفا را رعایت کنیم

شک نکنید غیر از کرونا بازیکنان تیم‌ها آسیب های عضلانی و غیره می بینند.شما به زمین تمرین تیم ما بروید و ببینید آیا ما امکان این را داریم که فقط به 12 بازیکن تمرین بدهیم؟حقیقتا ما نمی‌توانیم پروتکل‌های فیفا را رعایت کنیم.

  *  شرایط برگزاری مسابقات در ایران و اروپا خیلی متفاوت است

وضعیت فوتبال ایران با فوتبال اروپا متفاوت است تیمهای ما مثل تیمهای اروپایی سه زمین تمرین دارند که بازیکنان فاصله اجتماعی را رعایت کنند؟

در فوتبال ایران می شود مثل تیمهای اروپایی دو سه روز یک بار تست کرونا گرفته شود؟ فیفا گفته پروازها چارتر باشد و هتل ها فقط به تیمها اختصاص پیدا کند، آیا ما در فوتبال ایران چنین امکاناتی داریم؟

چطور می شود در فرودگاه و زمین تمرین جلوی حضور هوادارانی که ممکن است ناقل باشد گرفته شود؟

فیفا گفته باید بازیکنان تیمها قرنطینه شوند، آیا ما می توانیم چهل پنجاه روز بازیکنان را قرنطینه کنیم؟ فقط می خواهند بگویند بازیها برگزار شود، آیا سلامتی بازیکنان مهم نیست؟

آیا همه تیمها امکانات ویژه پزشکی دارند؟ استقلال فقط از کلینیک پزشکی دکتر نوروزی که یک کلینیک خصوصی است با امکانات محدود استفاده می کند، تیمهای دیگر چه؟

اخبار رسمی باشگاه استقلال

          


 مطالب مرتبط:

دکتر کاوه ستوده: نگرانی خود را قویا اعلام می‌کنیم؛ مگر کرونا در فرودگاه منتقل نمی‌شود؟!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

محمد دانشگر: ما از شروع مسابقات فوتبال استقبال می کنیم؛ جبران امتیازات عقب افتاده کار سختی نیست

پ مه 14 , 2020
مدافع جوان استقلال گفت: ما هم از این بلاتکلیفی خسته شده ایم و دوست داریم هرچه زودتر مسابقات فوتبال شروع شود و ما برای کسب قهرمانی تلاش کنیم.  به گزارش استقلال نیوز، محمد دانشگر دفاع جوان استقلال، در گفت و گویی درباره آخرین شرایط استقلال در تعط...