دو چهره خاص در دیدار تراکتور – استقلال

به گزارش مشرق، آبی پوشان تهران در چارچوب هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر میهمان تراکتور هستند که این دیدار از ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه ۲۹ دی برگزار می‌شود.

این بازی دو چهره ویژه دارد که احتمال حضورشان در ترکیب ثابت استقلال زیاد است. بازیکنانی که فصل گذشته از نفرات اصلی و تعیین کننده تراکتور بودند و در دیدار هفته نهم فصل گذشته که بین این دو تیم برگزار شد، در ترکیب تراکتور برابر آبی پوشان به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید:

تمرین عجیب استقلالی‌ها قبل از تراکتور +عکس

محمد رشید مظاهری و سید احمد موسوی دروازه‌بان و مدافع راست این روزهای استقلال، بازیکنانی بودند که فصل گذشته در ترکیب سرخ پوشان تبریز به میدان رفتند و در این فصل از خریدهای جدید استقلال و بازیکنان تاثیرگذار این تیم هستند و احتمال حضورشان در ترکیب ثابت آبی پوشان در این دیدار حساس نیز زیاد است.

مظاهری و موسوی که در زمره خریدهای خوب این فصل آبی پوشان بودند و جایگاه خود را در ترکیب ثابت خیلی زود به دست آوردند، می‌توانند در این دیدار بزرگ از هفته یازدهم هم جزو بازیکنان تاثیرگذار باشند.

مظاهری و موسوی از هفته سوم به ترکیب ثابت استقلال رسیدند از آن روز تا به امروز در تمامی دیدارهای این تیم در ترکیب ثابت قرار داشته‌اند و به نظر می‌رسد این روند در هفته یازدهم و دیدار مقابل تراکتور نیز حفظ شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین یکشنبه عصر استقلال/ نظارت فکری بر اجرای تمرینات؛ خاقانی و موسوی غایبان تبریز!

ی ژانویه 17 , 2021
آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار با تراکتور در مجموعه ورزشی نفت تهرانسر برگزار شد.  به گزارش استقلال نیوز، آخرین تمرین تاکتیکی تیم فوتبال استقلال(تاج) پیش از سفر به تبریز و دیدار با تراکتور امروز(یکشنبه 28 د...