دلیل احتمال حذف استقلال از آسیا

به گزارش مشرق، در سالهایی که رسم بود باشگاه‌های فوتبال در قراردادهایی که با بازیکنان و مربیان می‌بستند مالیات آنها را تقبل می‌کردند، استقلال هم با چند بازیکن و مربی قراردادهایی از این دست داشت که حالا این مالیات های پرداخت نشده این تیم را با خطر حذف از آسیا مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید:

خطر دوباره حذف استقلال از آسیا

پیگیری‌ها در این خصوص مشخص کرد، بدهی‌های مالیاتی مربوط به امیر قلعه‌نویی، جواد نکونام و سید مهدی رحمتی مربوط به سنوات گذشته که پس از بخشودگی‌های اعمال شده جرائم مالیاتی به بیش از یک میلیارد تقلیل پیدا کرده، دردسر این روزهای آبی پوشان است.

در حالی که مدیران این باشگاه در گذشته از رفع خطر محرومیت از آسیا صحبت می‌کردند، گویا این خطر کماکان باقی است و احتمال این که در صورت عدم پرداخت این بدهی‌های مالیاتی باشگاه استقلال یکبار دیگر خطر کنار گذاشت شدن از لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند وجود دارد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جمشید نورشرق: خطر حذف استقلال از آسیا جدی نیست؛ استقلال همچنان چند پرونده مختومه نشده دارد!

ش سپتامبر 28 , 2019
پس از ضرب الاجل AFC برای باشگاه های ایرانی، باشگاه استقلال  که با بسیاری از طلبکاران خود تسویه حساب کرد بود مجددا در خطر حذف از آسیا قرار گرفت. به گزارش استقلال نیوز، از روز گذشته خبرهای مختلفی مبنی بر حذف استقلال از آسیا به دلیل عدم تسویه حسا...