درگیری فیزیکی شدید بازیکنان استقلال با هواداران در فرودگاه +فیلم

به گزارش مشرق، شکست استقلال مقابل تراکتور در فینال جام حذفی خشم هواداران این تیم را بر انگیخت تا جایی که تعدادی از هواداران این تیم بعد از بازگشت آبی پوشان به تهران با چند بازیکن درگیر شدند.

ماجرا از این قرار است که فرهاد مجیدی بعد از اطلاعیه رسمی باشگاه استقلال مبنی بر قطع همکاری، با بازیکنان این تیم به هنگام تحویل گرفتن ساک ها خداحافظی کرد و این اتفاق باعث ایجاد فضای احساسی در فرودگاه مهرآباد شد.

هنگامی که مجیدی با بازیکنان خداحافظی کرد در محوطه بیرونی فرودگاه تعدادی از هواداران خشمگین استقلال با دیدن فرشید اسماعیلی شدیدا به وی انتقاد کردند.یکی از هواداران استقلال با بیان اینکه این تیم 6 سال است رنگ آرامش به خود ندیده مدعی شد 100 بار گفتیم نیازی به تو(اسماعیلی) نداریم.

هافبک استقلال با شنیدن این اعتراضات پاسخ هواداران را داد اما همین جواب کافی بود تا درگیری ها آغاز شود. در این بین روزبه چشمی، داریوش شجاعیان، فرشید باقری و علی کریمی سعی کردند اسماعیلی را از صحنه دور کنند اما فحاشی یک هوادار باعث درگیری فیزیکی شد و هر ۴ بازیکن وارد درگیری ها شدند!

محمد بلبلی، محسن کریمی و سیاوش یزدانی هم سعی کردند هوادار معترض به اسماعیلی را از صحنه دور کنند اما اتفاقات عجیب تا دقایقی ادامه داشت تا سرانجام ماموران نیروی انتظامی و رانندگان تاکسی مستقر در فرودگاه به قائله خاتمه دادند. نکته جالب توجه حضور فرزاد مجیدی در برخی از صحنه ها بود که البته وی برای همراهی فرهاد برادرش به فرودگاه آمده بود. بعد از این اتفاق بازیکنان استقلال سوار بر خودروهای دربستی شده و محل فرودگاه را ترک کردند.

تیم فوتبال استقلال شب گذشته با نتیجه 3 بر 2 مقابل تراکتور شکست خورد و عنوان قهرمانی جام حذفی را از دست داد.

فیلم این درگیری ها را در ادامه ببینید:

دانلود
دانلود

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تبعات مصاحبه‌ دردسرساز سعادتمند؛ استقلال باید قرارداد فصل بعد مجیدی را هم پرداخت کند!

ج سپتامبر 4 , 2020
به گزارش مشرق، باشگاه استقلال شب گذشته با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد « از امشب رایزنی رسمی مسئولان باشگاه استقلال جهت رفع موانع گذشته و بازگشت استراماچونی با انجام مذاکرات رسمی و ارسال دعوت نامه برای ایشان طبق قرارداد قبلی، انجام خواهد شد تا جلوی خسارت...