درسی که یک پرسپولیسی به استقلالی‌ها داد!

سرویس ورزش مشرق - خبر کوتاه و مختصر بود؛ شجاع خلیل زاده قرارداد خود با پرسپولیس را به مدت سه فصل دیگر تمدید کرد. اتفاقی که البته نکات زیادی در دل خود نهفته داشت. این تمدید قرارداد درست در روزهایی اتفاق افتاده که پرسپولیسی‌ها هنوز یک سوم از کل رقم قراردادهای شان باقی مانده و البته هیچیک از پاداش‌های مربوط به قهرمانی در لیگ برتر هجدهم و قهرمانی در جام حذفی را نیز دریافت نکرده‌اند.

شجاع خلیل زاده در روزهایی برای تمدید قرارداد به ساختمان باشگاهش رفت که مدیران باشگاه رقیب (استقلال) دربه‌در دنبال پیدا کردن بازیکنان بدون قراردادشان هستند. او یک پیشنهاد چند صدهزار دلاری هم از تیم‌های قطری داشت. پیش از او نیز علیرضا بیرانوند در ابتدای فصل هجدهم از بشیکتاش پیشنهاد داشت ولی قراردادش را همان زمان دو ساله تمدید کرد. علی علیپور هم چنین وضعیت داشت.

البته در شرایطی مشابه ووریا غفوری، علی کریمی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، سید حسین حسینی و امثالهم در روزهای گذشته نه تنها برای تمدید قراردادهای خود پا پیش نگذاشتند بلکه شرط و شروطی از آنها در رسانه‌ها نقل قول می‌شد که دل هر استقلالی را به درد می‌آورد!

بیشتر بخوانید:
 

استقلال قید سیدحسین حسینی و ووریا غفوری را زد

- یکی می‌گفت چون با او تماس گرفته نشده دیگر به پای استقلال نمی‌ماند.

- دیگری گفته باید به جای ریال به او دلار پرداخته شود یا لااقل خانه یا ملک و ماشینی به او بدهند که در گذر زمان و با کاهش احتمالی ارزش ریال ضرر نکند!!!

- دیگری ادامه همکاری اش با استقلال را منوط به بسته شدن قرارداد یکی دیگر از هم تیمی‌هایش کرده است!

- یکی دیگر با پرسپولیسی‌ها عکس می‌انداخت تا تن و بدن هوادار را بلرزاند!

- آن یکی بلیت پروازش به کشورهای حوزه خلیج را استوری می‌گذارد و از خداحافظی زودهنگام با استقلال خبر می‌دهد و البته مدعی می‌شود این کار را جلو جلو انجام داده تا دست باشگاه را برای یارگیری باز گذاشته باشد!

- بازیکنی دیگر که تا یکی دو سال پیش به دلیل مصدومیت‌های مکرر نه در تیم ملی بازی می‌کرد نه در باشگاهی به میدان می‌رفت به برکت مداوای درست در کلینیک استقلال مهره ثابت تیم شده و حالا که بازی کرده با پیشنهادهای ۴، ۵ میلیاردی داخلی و خارجی اش پز می‌دهد و مدیران استقلال را تحت فشار می‌گذارد!

- تعدادی دیگر هم با بالا بردن ارقام قراردادهای شان می‌خواهند تا جایی که ممکن است استقلال را بدوشند!

همه این شروط و البته شرط‌هایی که در پشت پرده با مدیران استقلال مطرح می‌شود و نمی‌توان آنها را منتشر کرد، از سوی بازیکنانی مطرح شده که در نیم فصل اول نتایج ضعیفی کسب کرده و در نهایت با رده سومی لیگ برتر هجدهم را به پایان رساندند.

جام حذفی را در دور یک هشتم نهایی ترک کرده و از گردونه‌اش حذف شدند. در لیگ قهرمانان آسیا هم نتوانستند از گروه شان صعود کنند. اما همین بازیکنان طوری برای استقلال و البته هوادارانش کلاس می‌گذارند که گویی آنها استقلال را قهرمان کرده و حالا باشگاه باید دنبالشان باشد تا فصل بعد افت نکند!

قطعاً مثال زدن از پرسپولیس برای یک استقلالی از هر توصیه‌ای بدتر به نظر می‌رسد ولی با اقدامی که شجاع خلیل زاده انجام داد باید به بازیکنان استقلال طعنه زد که به جای این همه قهر و ناز، می‌توانند با شجاعت بمانند و استقلال را قهرمان کنند.

Let's block ads! (Why?)

یک دیدگاه برای “درسی که یک پرسپولیسی به استقلالی‌ها داد!

  1. باسلام خدمت همه استقلالی های واقعی نه آنها که که برای استقلال کیسه دوخته اند. به نظر این حقیر هرکسی به پیراهن این تیم ارزش گذاشت باهاش قرارداد بندند هرکه ناز افاده کرد رضایت نامه اش کف دستش بگذارند. بعضی ازآقایان فکرمی کنند مقام سومی برای استقلال ارزشی دارد.باتیم های محلی هم میشه این مقام را آورد.شما یک گلی به سراین تیم بزنید بعد نازکنید. هرکه نازش به اندازه جهازش. فراموش نکنید شما هرچه دارید از صدقه سراین تیم است. با خودتان خلوت کنید بعد تصمیم بگیرید. قهرمانی خیلی خوبه ولی به چه قیمتی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دروازه بان استقلال به شایعات پایان داد +عکس

د ژوئن 17 , 2019
به گزارش مشرق، سیدحسین حسینی دروازه بان تیم فوتبال استقلال با انتشار پیامی در استوری اینستاگرامش به شایعه عدم توافق با آبی پوشان پایتخت واکنش نشان داد. Let's block ads! (Why?)...