دایی: مقابل استقلال بزرگی کردیم!

به گزارش مشرق،  علی دایی بعد از پیروزی مقابل استقلال در جام حذفی اظهار داشت: از بازیکنانم باید تشکر ویژه کنم امروز به خودم افتخار کردم که با چنین مردانی کار می‌کنم.

* 90 دقیقه 10 نفره بازی کردیم

وی ادامه داد: بیش از ۹۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم و بازیکنانم نشان دادند که می‌توانند کارهای بزرگی بکنند. به نظرم ۵-۶ دقیقه اول بازی را بد شروع کردیم و توپ در اختیار بازیکنان استقلال بود و بعد از آن ما تسلط بر بازی داشتیم ولی گل اول را روی پنالتی خوردیم و فشار آوردیم و توانستیم گل مساوی را بزنیم.

* می توانستیم 10 نفره هم کار استقلال را تمام کنیم

دایی گفت: بعد از ۱۰ نفره شدن خیلی خوب کار کردند و می توانستیم ۱۰ نفره هم کار را تمام کنیم. ۲-۳ موقعیت خوب را از دست دادیم و نیمه دوم هم خوب بازی کردیم. توپ مان به تیرک دروازه خورد ولی وارد دروازه نشد. 

* فرصتی به استقلال ندادیم

دایی افزود: فرصتی به استقلال ندادیم و موقعیت هایی که داشتیم بهتر و خطرناک تر از استقلال بود. بازیکنان ما عالی کار کردند و در ضربات پنالتی گلر ما خیلی خوب کار کرد و ۳ پنالتی را گرفت. دست همه بازیکنان درد نکند و نشان دادیم که ۱۰ نفره هم می توانیم برنده شویم. این دومین برد ۱۰ نفره ما در این فصل بود.

*بازیکنانم مقابل استقلال بزرگی کردند

سرمربی سایپا تاکید کرد: با تیم بزرگی مثل استقلال خوب بازی کردیم و بازیکنانم بزرگی کردند و انشالله بازیکنانم خودشان را گم نکنند و در روزهای آینده بهتر بازی کنند.

*اعتراضی به پنالتی‌ها نداشتیم چون تصمیم داور درست بود
دایی در مورد اینکه در ۹۰ دقیقه هم می توانستید برنده شوید و توپ ارمان رمضانی هم ظاهرا گل شده و داور اشتباه کرد، گفت: کاری به این مسایل نداریم. وقتی پنالتی ها هم اعلام شد اعتراضی نکردیم زیرا پنالتی ها درست بود. حتی اخراج بازیکن ما هم درست بود. خطای روی دشتی را نگرفتند و همان توپ پنالتی شد. با همه این ها تیم من برد و شایسته برد بودیم. بهتر از استقلال بودیم و چه زمانی که ۱۰ نفره بودیم چه زمانی که ۱۱ نفره بودیم. یک موقعیت نصفه و نیمه به استقلال ندادیم.

* تعویض نکردم چون ذخیره‌هایم جوان بودند
وی در مورد اینکه چرا ۴ تعویض نکردید گفت: بازیکنان بیرون من خیلی جوان هستند و در ورزشگاه آزادی وقت اشتباه نداریم و به همین دلیل از بازیکنانم که داخل زمین بودند پرسیدم آیا می توانید بازی کنید؟ آنها هم گفتند: بله، می توانیم بازی کنیم و به همین دلیل هم تعویضی نکردم.
دایی در ابتدای نشست هم از هواداران استقلال بخاطر حمایت از خودش تشکر کرد و گفت امیدوارم استقلال در ادامه موفق باشد.

وی در پایان نشست وقتی قصد خروج از سالن کنفرانس را داشت برخی عکاسان و خبرنگاران با او عکس یادگاری گرفتند که دایی به شوخی و طعنه گفت: تنها کسی که من را دوست دارد آقا صفر( سرپرست) است و بقیه شما من را دوست ندارید.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شفر: زندگی به پایان نرسیده/ بازیکنانم عصبی بودند/ ۱۱ بازیکن اصلی وجود ندارد!

پ نوامبر 1 , 2018
وینفرد شفر پس از دیدار تیمش برابر سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: در برخی دقایقی عصبانی بودیم و نتوانستیم موقعیت های زیادی را ایجاد کنیم. ما در نیمه اول خوب بازی کردیم اما وقتی حریف ۱۰ نفر شد کمی عصبانی شدیم. دو گل خ...