داربی را قطعا می بریم اگر بزرگی خود را باور کنیم و موقعیت سوز نباشیم

داربی

استقلال(تاج) در دیدار مقابل نفت آبادان فرصت های فراوان گلزنی را از دست داد اما داربی جای این فرصت سوزی ها نخواهد بود.

به گزارش استقلال نیوز، دیروز در آبادان با تغییر تاکتیک به زمین رفتیم، تغییر تاکتیکی که کمترین اثر آن موقعیت سازی های فراوان به همراه کارهای ترکیبی بر روی زمین و هوا بود. 

از یامگا، وریا و حسین زاده که مثلث طلایی سمت راست میدان بودند تا جعفر سلمانی که چپ تاج را مثل گذشته های نه چندان دور فعال کرد تا خط دفاع به رهبری یزدانی مطمئن و همکاری های چشمی و مهدی پور و... اگر بازیکنان موقعیت سوزی نمی کردند با نتیجه ای عجیب زمین را ترک کرده بودیم. ذکر این نکات به معنی نادیده گرفتن اشتباهات فنی نیست که حل آن ها و توجه بیشتر را به کادرفنی می سپاریم.

اما در فوتبال به اگرها امتیاز نمی دهند ولی دیدن دقیق این بازی سوای واقعیت قضاوت پراشتباه اکبریان، نوید یک بازی خوب در داربی را می دهد، مشروط به اینکه کمتر موقعیت سوزی کنیم و به عظمت باشگاه، ارزش پیراهن و بزرگی خود بیشتر باور داشته باشیم. کسی حق ندارد از روی سیر بودن به جای زدن توپ در چارچوب دروازه، جای دیگری را نشانه بگیرد!

هوادار استقلال(تاج) بعد از سال ها ناکامی، از این تیم تنها قهرمانی می خواهد و قهرمانان هرگز موقعیت سوزی نمی کنند. به یاد داشته باشیم که اگر هر بازی دو پنالتی ما را نگیرند و اگر خود درودگر و دوستانش هر روز یک ضربه بیرونی به تیم وارد کنند، باید با تکیه به اصالت و ایمان به ارزش پیراهن استقلال(تاج) در میدان بزرگی کنیم و ثابت کنید ما متفاوت هستیم و بردن دربی و گرفتن عنوان قهرمانی حق مسلم ماست. تلاش خود را بکنیم و امیدوار باشیم که عدالت هم تیم شایسته میدان را به درستی انتخاب کند.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

هفته هفتم لیگ برتر/ دو امتیاز دیگر در آتش نفت سوخت؛ اکبریان باز هم در آبادان حق استقلال را خورد

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پرسپولیس در دربی به مشکل می‌خورد

س نوامبر 30 , 2021
به گزارش مشرق، مصطفی قنبرپور درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: کادر فنی باید از نتیجه بازی راضی باشد. تغییراتی در این مسابقه دیدیم که به خاطر دربی بود و برخی بازیکنان کلیدی استراحت می‌کردند. نمی‌توان گفت پرسپولیس خیلی خو...