خیال راحت قلعه‌نویی برای بازی با استقلال

به گزارش مشرق، تیم فوتبال گل گهر سیرجان فردا در دیداری مهم به مصاف استقلال خواهد رفت و این در حالی است که هردو تیم تنها با یک اختلاف امتیاز رده‌های دوم و سوم جدول را به خود اختصاص داده‌اند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی که در روزهای گذشته تمریناتشان را با جدیت پیگیری کرده‌اند، امروز نیز آخرین تمرین پیش از مسابقه را پشت سر می‌گذارند و آخرین دستورات و توصیه‌های کادرفنی را برای تقابل با آبی‌های تهران مرور خواهند کرد.

تیم گل گهر برای بازی فردا غایبی ندارد و همه بازیکنان این تیم آماده حضور در زمین هستند. به این ترتیب سرمربی تیم سیرجانی نگرانی بابت استفاده از نفرات تیمش ندارد. 

درتیم استقلال نیز پیمان بابایی که مدتی دچار مصدومیت بود، اخیرا در تمرینات گروهی حاضر شده و در کنار سایر نفرات به انجام برنامه‌های کادرفنی پرداخت. به این ترتیب، مهاجم آبی‌پوشان به نظر می‌رسد مشکلی برای بازی فردا ندارد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازگشت سه بازیکن به تمرین استقلال +عکس

ج سپتامبر 30 , 2022
به گزارش مشرق، بازیکنان تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین پیش از بازی با گل گهر را پشت سر گذاشتند و قرار است با پرواز ساعت ۱۷:۳۰ راهی سیرجان شوند.در تمرین امروز آبی‌ سید حسین حسینی، ابوالفضل جلالی و صالح حردانی که شب گذشته با کاروان تیم ملی به تهران برگشت...