خلیل‌زاده: سپاهان برای تعویق بازی نامه زد

به گزارش مشرق، اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیات مدیره استقلال معتقد است حق ا ستقلال در بازی مقابل ماشین‌سازی باخت نبود و داور می‌توانست یک پنالتی به سود استقلال بگیرد با وی در خصوص اتفاقات رختکن و همچنین اظهارنظر مدیرعامل سپاهان و لغو این بازی به صحبت پرداختیم.

استقلال مقابل ماشین‌سازی شکست خورد نظر شما در این باره چیست؟

استقلال بازی قشنگی را انجام داد حق استقلال در این بازی باخت نبود یک پنالتی برای تیم گرفته نشد و ما از عملکرد تیم در این بازی راضی هستیم.

اما بعد از بازی در رختکن تیم اتفاقاتی افتاده است؟

مساله آنقدرها هم بزرگ نبود و ما بلافاصله بعد از بازی مشکل را حل کردیم و مطمئن باشید دیگر چنین اتفاقاتی در استقلال رخ نخواهد داد.

مشکل بلبلی به کجا رسید؟

محمد بلبلی مشکل انضباطی حل شده و از اول دیماه می‌تواند برای ما به میدان برود.

بیشتر بخوانید:

استرا برمی‌گردد اما تضمین تکرار نشدن مشکل چیست؟

مدیرعامل سپاهان در مصاحبه‌ای نسبت به لغو بازی مقابل استقلال واکنش تندی داشته و حتی مدعی شده ظاهرا باید در زمانی که استقلال آماده است این بازی برگزار شود.

از این حرف‌ها تعجب می‌کنم فکر می‌کنم آنها نامه زدند و خواستند این بازی به تعویق بیفتد پس دیگر الان موضع گرفتن چه معنی‌‌ای دارد در ثانی ما از لحاظ فنی آماده بودیم که این بازی برگزار شود اگر آنها چهار، پنج گل زده‌اند ما هم مقابل همین تیم با اختلاف گل بالا پیروز شدیم.

ظاهرا جلسه‌ای را هم با بازیکنان برگزار کردید؟

درست است با بازیکنان جلسه‌ای را برگزار کردیم و به آنها قول دادیم مشکلات مالی را هر چه زودتر حل کنیم من به آنها گفتم من اهل دروغ و کلک نیستم و هر حرفی بزنم تلاش می‌کنم آن را انجام بدهم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

باختی که استقلال به آن نیاز داشت

ش دسامبر 21 , 2019
به گزارش مشرق، مهدی فنونی‌زاده در خصوص شکست تیم فوتبال استقلال برابر ماشین‌سازی تبریز در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: با اینکه استقلال برابر ماشین‌سازی شکست خورد، اما یک بازی قابل قبول را ارائه کرد؛ آنها در نیمه اول گل زدند و انتظار می‌رفت که...