خط و نشان حامد لک و رشید مظاهری

به گزارش مشرق، دربی نود و چهارم پایتخت در حالی دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود که دو تیم شرایط متفاوتی را دارند. پرسپولیس پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی سه بازی در لیگ برتر انجام داده که سه تساوی را کسب کرده است.

آمار ضعیف مدافع عنوان قهرمانی باعث شده تا کادرفنی این تیم فشار زیادی را برای بازی با استقلال تهران تحمل کند. قهرمان چهار دوره متوالی رقابت‌های لیگ برتر از هفت بازی ابتدایی خود تنها ۱۱ امتیاز کسب کرده است تا نسبت به چند سال گذشته در بدترین شرایط خود باشد.

بیشتر بخوانید:

خدا رحم کرده که رشید مظاهری هست/ استقلال با این دفاع دربی به مشکل می‌خورد!

از سوی دیگر استقلال تهران پس از حاشیه‌های فراوانی که در ابتدای فصل داشت با کسب ۱۸ امتیاز از ۹ بازی خود به صدر جدول تکیه زده است تا شاگردان محمود فکری با اطمینان خاطر بیشتری برای دربی آماده شوند.

با این حال دو تیم با تمام فراز و نشیب‌هایی که پشت سر گذاشته‌اند نقطه قوت مشترکی دارند. حامد لک در درون دروازه پرسپولیس و رشید مظاهری به عنوان گلر استقلال شرایط بسیار خوبی دارند.


عملکرد درخشان این دو دروازه بان در هفته‌های اخیر تاثیر زیادی در امتیازگیری دو تیم داشته است. لک با کلین شیت خود مقابل سپاهان اصفهان اعتماد به نفس لازم را پس از دو هفته گل خوردن مقابل نساجی و ذوب آهن کسب کرد تا حالا خود را برای مصاف با همتای استقلالی اش رشید مظاهری که توانست در بازی قبلی این تیم با آلومینیوم اراک دروازه‌اش را بسته نگه دارد آماده کند.

این دو دروازه بان سابقه حضور در اردوهای تیم ملی ایران را نیز دارند و می‌خواهند با هنرنمایی خود در اولین تجربه شان از دربی پایتخت در قلعه عقاب‌ها خودنمایی کنند. دروازه بان هایی که قطعاً می‌توانند برگ برنده تیم‌های خود در دیدار سنتی فوتبال باشگاهی ایران شوند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران ساعت ۱۶:۳۵ دوشنبه دربی پایتخت را در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران برگزار می‌کنند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش AFC از صدرنشینی استقلال و دهمی پرسپولیس

چ ژانویه 6 , 2021
به گزارش مشرق، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در گزارشی به اتفاقات فوتبالی منطقه آسیای مرکزی و جنوبی پرداخت.در این گزارش درباره لیگ فوتبال ایران نوشته شد: استقلال غول تهرانی در سال جدید میلادی درخشش خود را با پیروزی 2 بر صفر مقابل آلومنیوم اراک ادام...