خط خوردن ۵ بازیکن استقلال از تیم ملی منطقی نیست/ تنها یک نفر شایسته ریاست فدراسیون فوتبال است

سرویس ورزشی مشرق _‌ تیم استقلال شب گذشته در آخرین بازی لیگ برتر برابر نفت مسجد سلیمان قرار گرفت که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. شاگردان مجیدی موفق شدند با کسب ۶۸ امتیاز از ۳۰ بازی رکورد جدیدی از خود به جا بگذارند. همچنین آنها در شرایطی لیگ را با قهرمانی به پایان رساندند که در این فصل یک شکست هم در کارنامه خود نداشتند.

بهتاش فریبا در گفتگو با مشرق درباره بازی روز گذشته استقلال عنوان کرد: من نمی‌توانم در خصوص بازی روز گذشته نظری بدهم چون فقط ۲۰ دقیقه آخر بازی را تماشا کردم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا به پیشکسوتان استقلال در ابتدای بازی اجازه ورود داده نشد، گفت: در حال حاضر نمی‌خواهم در این باره صحبتی بکنم. در حال حاضر همه از قهرمانی استقلال خوشحال هستند، نمی خواهم با برخی صحبت‌ها این جشن را خراب کنم.

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد این فصل استقلال اظهار داشت: از ابتدای شروع لیگ بیست‌ویکم بر خلاف فصول گذشته، همه چیز برای استقلال در جای خودش قرار داشت. در چند فصل گذشته استقلال دچار مشکلات زیادی مانند نبود سرمربی و مدیرعامل بود. اما این فصل دیدیم که همه چیز مرتب در کنار یکدیگر قرار داشتند. مدیرعامل استقلال به خوبی کار خود را انجام داد و کادر فنی هم به موقع قبل از شروع فصل  بازیکنان را آماده کردند. باشگاه با توجه به خواسته‌های کادرفنی، اقدام به خرید بازیکن کرد. به طور کلی همه چیز سر جای خود قرار داشت. از طرفی تعامل بین هئیت مدیره و مدیرعامل و کادرفنی به خوبی شکل گرفت. در فصول گذشته سرمربی استقلال همیشه با مدیریت تنش داشت ولی امسال هیچوقت این اتفاق رخ نداد. همه حمایت کردند و دیدیم که حمایت‌ها چه نتیجه‌ای داد.

خط خوردن ۵ بازیکن استقلال از تیم ملی منطقی نیست/ تنها یک نفر شایسته ریاست فدراسیون فوتبال است

وی افزود: کادرفنی و بازیکنان خیلی تلاش کردند. کادرفنی استقلال در هر زمینه‌ای پشت بازیکنان خود قرار داشت و همواره از آنها حمایت می‌کرد. پول بازیکنان هم نسبتا به موقع پرداخت شد و بازیکنان کمتر درگیر مشکلات مالی بودند. یکپارچگی و یکرنگی در بازیکنان و هواداران موج می زد به طوری که وقتی استقلال گلی به ثمر می رساند، همه نیمکت‌نشینان به سمت زمین هجوم می بردند. این موضوع نشان می دهد که کادرفنی به خوبی وظیفه‌اش را انجام داده است. اضافه شدن گابریل پین به کادرفنی استقلال خیلی کمک کرد. از طرف دیگر سرمربی‌گری تیم به فرهاد مجیدی جوان رسیده بود. اصولا سرمربی جوان هم بروز است و هم جسارت بیشتری دارد که دیدیم فرهاد مجیدی به خوبی این ویژگی‌های خود را نشان داد. همه این عوامل دست به دست هم دادند تا استقلال یکی از بهترین عملکردهایش را در لیگ برتر نمایش دهد. البته هیچکس در ابتدای فصل فکر نمی‌کرد استقلال بدون باخت قهرمانی را به دست آورد ولی خدا را شکر که این اتفاق افتاد و یک رکورد جاودانه برای فرهاد مجیدی و بازیکنان استقلال به جا ماند.

 فریبا در مورد شایعات تمدید قرارداد بازیکنان و کادرفنی استقلال خاطر نشان کرد: همیشه پس از پایان بازی و قهرمانی تیم‌ها این شایعات وجود دارد. در حال حاضر بازی‌ها به پایان رسیده است و روزنامه‌ها با این اخبار باید به فروش برسند. از طرفی مدیریت باید با توجه به درخواست کادرفنی، بازیکنان مورد نیاز را به خدمت بگیرند. همچنین قرارداد بازیکنانی که به پایان قراردادشان نزدیک می شویم، تمدید شود. مهم‌ترین اتفاقی که باید رخ دهد، تمدید قرارداد بازیکنان فعلی باشگاه است. تعدادی از بازیکنان ممکن است استقلال را ترک کنند. کادر فنی باید با توجه به کمبود بازیکنان در پست‌های مختلف، لیست بازیکنان مورد نیازشان را در اختیار باشگاه قرار دهند. انشاالله کادرفنی و مدیریت استقلال تیم را به خوبی برای فصل بعد آماده کنند.

خط خوردن ۵ بازیکن استقلال از تیم ملی منطقی نیست/ تنها یک نفر شایسته ریاست فدراسیون فوتبال است

وی درباره خط خوردن ۵ بازیکن استقلال از اردوی تیم ملی ایران بیان کرد: وقتی تیمی ساعت ۷ بعد از ظهر بازی دارد، چگونه بازیکنانش ساعت ۵ بعد از ظهر خودش را به اردوی تیم ملی معرفی کند. این موضوع نشان می دهد که کادر فنی تیم ملی ما باتجربه نیست. آقای اسکوچیچ به عنوان یک مربی با تجربه چطور تشخیص ندادند که همچین اتفاقی نمی‌تواند بیافتد. اینکه بازیکن دو ساعت زودتر از بازی تیمش خود را به اردوی تیم ملی معرفی کند، منطقی نیست. کدام تیم در دنیا وقتی ساعت ۷ بعد از ظهر بازی دارد، بازیکنش دو ساعت زودتر خود را به اردو معرفی می‌کند. این حرف یعنی کادر تیم ملی ما تجربه کاری ندارند.

بازیکن سابق تیم ملی ایران در خصوص زمان انتخابات رئیس فدراسیون فوتبال که با رای مجمع فوق العاده در ۸ شهریور ماه برگزار خواهد شد، گفت: هر کسی که موقت در این سمت قرار گیرد مثل یک آدم اجاره‌نشین است. آدم اجاره‌نشین اهمیت چندانی به مسائل مربوط به خانه نمی‌دهد. درحال حاضر وضعیت فدراسیون فوتبال ایران همانند خانه اجاره‌ای شده است. وضعیت فدراسیون فوتبال در سال منتهی به جام جهانی خوب نیست. مدیر فدراسیون فوتبال ما نباید موقت باشد و باید زودتر تعیین و تکلیف می‌شد.

وی در پاسخ به این سوال که چه کسی لیاقت ریاست فدراسیون را دارد، افزود: من دوست دارم محمد دادکان رئیس فدراسیون شود. آقای دادکان در امر مدیریت هم سلامت است و هم چم‌وخم کار را به خوبی می داند. یکی از مهم‌ترین فاکتورهای ایشان فوتبالی بودنشان است. دادکان باج به کسی نمی دهد و به نظر من می‌تواند به خوبی از پس سمت ریاست فدراسیونی برآید.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تبریک AFC بابت قهرمانی استقلال +عکس

س مه 31 , 2022
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال شب گذشته در هفته پایانی لیگ برتر کشورمان به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت و با نتیجه تساوی بدون گل رضایت داد.شاگردان مجیدی بعد از پایان بازی با حضور ۱۰۰ هزار نفری هواداران در ورزشگاه آزاد جشن قهرمانی خود را بعد از ۹ سال انت...