خرید فوری پرسپولیس از استقلال؟

به گزارش مشرق، در شرایطی که امین قاسمی‌نژاد در دیدار برابر هوادار به میدان رفت و با گرفتن یک پنالتی و مهیا کردن چند فرصت خوب گلزنی برای هم‌تیمی‌هایش به‌نظر می‌رسید بتواند نظر مثبت کادرفنی را جلب کند، اما نیمکت‌نشینی او برابر پیکان در جام‌حذفی نشان داد فرهاد مجیدی اعتماد بیشتری روی رقبای قاسمی‌نژاد در پست وی دارد. هرچند پیش از این مجیدی نشان داده بود در جام‌حذفی سبک و سیاق خاص خودش را دارد و با ترکیبی متفاوت در دیدارهای اولیه که هنوز کار خیلی حساس نشده تیمش را راهی میدان می‌کند. این درحالی است که با وجود درخشش قاسمی‌نژاد، این بازیکن در دیدار با پیکان فرصت همراهی استقلال را پیدا نکرد تا مشخص شود موضوع کمی جدی است.

بیشتر بخوانید:

درخواست جدایی خرید پرسروصدای استقلال

این بازیکن که در تابستان و در انتقالی جنجالی به استقلال پیوست، به‌نظر می‌رسد هنوز نتوانسته است نظر مثبت کادرفنی را به‌دست بیاورد و پس از جذب عزیزبک آمانوف ازبکستانی که توانایی بازی در پست وینگر چپ را نیز دارد، احتمالا قاسمی‌نژاد به این نتیجه رسیده که فرصتی برای بازی در ترکیب تیمش به‌دست نمی‌آورد و در اندیشه جدایی از این تیم است. البته زمانی که امین به استقلال پیوست به‌خاطر ابتلا به کرونا مدت زمان قابل‌توجهی طول کشید تا کاملا مهیای حضور در میدان شود که در این فرصت در اوایل مطهری و سپس ژستد این فرصت را از قاسمی‌نژاد گرفتند تا این بازیکن به یک نیمکت‌نشین صرف تبدیل شود، هرچند چندی‌پیش در از این موضوع خبر دادیم که به‌خاطر اختلاف‌سلیقه بین کادرفنی و این بازیکن بر سر پستی که باید از قاسمی‌نژاد استفاده شود، جرقه برخی مسائل زده شد و خبر دادیم چه‌بسا این امر باعث شود در آینده‌ای نزدیک اتفاق‌هایی بیفتد.  طبق شنیده‌ها، گویا این بازیکن درخواست جدایی خود را به مدیران باشگاه رسانده و حالا در فاصله کمتر از ۲۴ساعت مانده تا بسته‌شدن پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی به‌نظر می‌رسد مهم‌ترین عامل اختلاف بر سر نحوه جدایی این بازیکن از استقلال به‌صورت قطعی یا قرضی باشد.

با جذب عزیزبک آمانوف، اکنون استقلال بازیکنانی مانند امیرحسین حسین‌زاده، امیرعلی صادقی، سبحان خاقانی و کوین یامگا را در پست وینگر دراختیار دارد و با توجه به این ترافیک شدید، قاسمی‌نژاد شانس زیادی برای حضور در ترکیب تیمش ندارد و به‌دنبال جدایی از استقلال است.  طبق شنیده‌ها، از گل‌گهر سیرجان به‌عنوان مقصد احتمالی و بعدی قاسمی‌نژاد نام برده می‌شود و این بازیکن در پی آن است تا با گرفتن رضایت خود راهی سیرجان شود. 

نکته قابل‌توجه اینکه با جذب آمانوف گویا مجیدی به مهاجم شمالی خودش اعلام کرده خط جلوی خود را بسته و نیازی به وی ندارد و می‌تواند به‌صورت قطعی از استقلال جدا شود، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که در همین مدت زمان کوتاه از اعلام عدم نیاز فرهاد به قاسمی‌نژاد این بازیکن از تیم‌های پرسپولیس و سپاهان به‌همراه گل‌گهر هم پیشنهادهای جدی دریافت کرده اما قرار است در جلسه آجرلو و قاسمی‌نژاد تکلیف این بازیکن مشخص شود. در این خصوص شنیده می‌شود پرسپولیس که با مهاجم خارجی خود هنوز به توافق نرسیده حاضرشده این بازیکن را به خدمت بگیرد. این درحالی است که پیش از شروع فصل جاری هم گل‌محمدی به‌دنبال جذب این مهاجم بود.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هشتمین خروجی استقلال مشخص شد؟

ش فوریه 12 , 2022
به گزارش مشرق، سعید مهری هافبک نیمکت نشین استقلال که در زمان محمود فکری به این تیم پیوسته بود در این فصل به هرگز موفق نشد تا در تفکرات فرهاد مجیدید جایی داشته باشد. هافبک دفاعی آبی ها طی دو سه روز اخیر در تمرینات استقلال شرکت نکرده تا به نوعی خبر از...