خداحافظی بازیکن اسبق استقلال از فوتبال

به گزارش مشرق، محسن یوسفی بازیکن اسبق استقلال تهران با انتشار پستی در صفحه خود در اینستاگرام از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

متن نامه یوسفی به شرخ زیر است:

امروز یکی از مهم ترین و شاید سخت ترین تصمیم زندگی ام را گرفتم. خداحافظ فوتبال. آویختن کفش ها برای هیچ بازیکنی کار ساده ای نیست. می گویند فوتبالیست ها دوبار می می میرند. برای من اما فوتبال معجزه زندگی بود و امروز با رضایت خاطر، فصلی از زندگی ام را می بندم. فوتبال مرا به بزرگترین آرزویم که بازی در استقلال بودم رساند. خاطرات حضور در استقلال برای من آنقدر ارزشمند است که خود را یکی از خوشبخت ترین افراد می دانم. برای یک جوان شهرستانی که فوتبالش را از روستاهای چمستان شروع کرده و در ادامه در سن 22 سالگی بازی در ورزشگاه آزادی با پیراهن استقلال را تجربه کرده است، معجزه فوتبال یک هدیه الهی است. خدا را شکر می کنم که در سال های حضور در سطح اول فوتبال ایران، توانستم 5 فصل برای تیم محبوبم بازی کنم. جا دارد یادی کنم از تیم دوشت داشتنی شموشک و معمار این تیم مرحوم مهندس درویش که با سرمایه شخص اش بستری فراهم کرد که من و امثال من به فوتبال ایران معرفی شوند. در ادامه استقلال، صبای قم، سایپا، نفت تهران، ملوان، پدیده و ماشین سازی دیگر تیم هایی بودند که زندگی ورزشی من را شکل دادند. خودم را مدیون هواداران این تیم ها به ویژه هواداران استقلال می دانم. انها تا ابد در قلب من خواهند بود. محسن یوسفی همیشه یکی از آنها بوده و هست.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین سه شنبه صبح استقلال/ اولین تمری کریمی بعد از تمرینات سخت بدنسازی!

س جولای 30 , 2019
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال با حضور علی کریمی در زمین مجموعه تهرانسر برگزار شد.  به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال  در ادامه روند آماده سازی خود از ساعت 10:00 صبح امروز (سه شنبه 8 مرداد 98) در زمین ورزشگاه نفت ته...