حواشی پیش از دیدار استقلال مقابل نساجی قائمشهر؛ هواداران حسینی و رحمتی را با هم تشویق کردند!

حواشی دیدار استقلال و نساجی قائمشهر

دو دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال به درخواست هواداران این تیم برای قرار گرفتن در کنار یکدیگر پاسخ مثبت دادند.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال تهران و نساجی قائمشهر از ساعت 19:00 امروز شنبه(25 اسفند 97) از هفته بیست و دوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می گردد که در ادامه حواشی پیش از بازی این دو تیم را می خوانید:

حواشی دیدار استقلال و نساجی قائمشهر

* اقلام هواداری تیم نساجی در اطراف ورزشگاه آزادی به فروش می‌رسند که با توجه به رنگ قرمز آنها و قرار گرفتن در کنار پرچم‌های آبی توجه همگان را جلب کرده است.

* تعدادی از هواداران نساجی مقابل در غربی ورزشگاه آزادی اقدام به گرفتن عکس یادگاری کردند و پلاکاردی را با خود آوردند که روی آن پیغامی خطاب به هواداران استقلال و پرسپولیس نوشته شده است.

حواشی دیدار استقلال و نساجی قائمشهر

* حدود ۱۰۰ هوادار نساجی در ورزشگاه آزادی حاضر هستند ضمن اینکه تعداد هواداران استقلال نیز در فاصله حدود یک ساعت مانده به آغاز بازی به ۵۰۰ نفر می‌رسد.

* سه هوادار کودک استقلالی که با خود پرچم‌های آبی را حمل می‌کردند هنگام ورود به ورزشگاه در کنار هم راه می‌رفتند که منظره جالبی را به وجود آورده بودند.

*‌ فروشگاه هواداری استقلال و پرسپولیس که همواره در بازی‌های دربی مشتریان زیادی دارد طبق معمول در این بازی نیز تعطیل بود و فعالیتی نداشت.

*‌ پیش از آغاز بازی پخش آهنگ‌های شاد از بلندگوهای ورزشگاه برنامه‌ای است که برای سرگرم کردن هواداران دو تیم در نظر گرفته شده است.

* امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران با چاپ و نصب اطلاعیه‌ای در مورد مضرات مصرف سیگار پیامی را خطاب به تماشاگران فوتبال منتشر کرده است.

*‌ معاون اجرایی باشگاه نساجی مازندران در ورزشگاه حاضر شده است.

* سیدحسین حسینی که امروز دروازه‌بان استقلال است به همراه رحمتی برای گرم کردن وارد زمین شد. هواداران استقلال هم بلافاصله اقدام به تشویق هر دو دروازه‌بان کرده و از آنها خواستند که با یکدیگر به سمت سکوها بروند که البته رحمتی و حسینی این کار را انجام داده و با هم به ابراز احساسات تماشاگران پاسخ دادند.

* حامد لک دروازه‌بان ذخیره تیم نساجی در بازی امروز پیش از شروع بازی با مهدی رحمتی خوش و بش کرد.

* حسین ترابپور مربی گلرهای نساجی که سابقه حضور در استقلال را دارد با اشکان نامداری و مهدی رحمتی خوش و بش کرد.

*‌ جرج ولیسیانی بازیکن گرجستانی نساجی که در لیست ۱۸ نفره این تیم برای بازی قرار ندارد قصد داشت وارد جایگاه VIP شود اما مأموران مستقر در ورزشگاه او را نشناختند به همین دلیل مجبور شدن کارت این بازیکن را از مسئولان نساجی گرفته تا او با کارت خود وارد ورزشگاه شود.

* بازیکنان تیم فوتبال نساجی به محض حضور در زمین به سمت تماشاگران‌شان رفتند و از حضور آنها تشکر کردند.

* حدود ۱۵۰۰ نفر از طرفداران استقلال در ورزشگاه آزادی حضور دارند ضمن آنکه همین تعداد از تماشاگران هم طرفداران نساجی هستند که در جایگاه پرسپولیسی‌ها مستقر شده است.

* محمود فکری هافبک سابق استقلال و نساجی مازندران با حضور در ورزشگاه دیدار دو تیم را تماشا می‌کند. قرار است از وی و رضا رجبی توسط کانون پیشکسوتان باشگاه استقلال تقدیر به عمل بیاید.

* درحالی است که هر دو تیم از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی حاضر هستند و معمولا در فاصله ۹۰ دقیقه به آغاز بازی، لیست بازیکنان دو تیم تحویل نمایندگان رسانه‌ها، ناظر مسابقه و سرمربیان دو تیم قرار می‌گیرد.

*‌ تا ۲۰ دقیقه قبل از بازی هنوز نماینده‌ای از هیأت فوتبال در ورزشگاه آزادی حاضر نشده و مسئول این کار نیز در جایگاه خود مستقر نشده است.

* برخلاف بازی سال گذشته استقلال و نساجی که در جام حذفی برگزار شد و حدود ۲۰ هزار هوادار نساجی از مازندران آمده بودند، امروز تنها ۴ هزار هوادار این تیم در ورزشگاه حاضر هستند. همچنین حدود ۶ هزار هوادار استقلال نیز با حضور در استادیوم آزادی تیم خود را تشویق می‌کنند.

* طرفداران تیم استقلال بارها و بارها فرهاد مجیدی و شفر را مورد تشویق قرار داده و این دو نفر در حین گرم کردن بازیکنان تیمشان به ابراز احساسات تماشاگران پاسخ دادند.

*‌ هواداران یکدست قرمزپوش نساجی قبل از شروع مسابقه، تیم خود را به شدت تشویق کرده و علیه استقلالی‌ها شعار دادند.

* پیش از شروع بازی از محمود فکری و رضا رجبی نیز تقدیر به عمل آمد.

* مزدک میرزایی گزارشگر مسابقه امروز دوان دوان از پله‌ها خود را به جایگاه ویژه رساند که در این بین تعداد از هواداران استقلال او را پرسپولیسی خطاب کردند.

* جرج ولسیانی هافبک گرجستانی تیم نساجی در بین طرفداران این تیم دیدار تیمش را نظاره خواهد کرد.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

محمود فکری: استقلال به تازگی خیلی خوب بازی می‌کند؛ امیدوارم قهرمان لیگ برتر شویم

ش مارس 16 , 2019
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تمرکز کادر فن&...