حواشی دیدار استقلال مقابل ماشین سازی؛ اعتراض شدید بعد از عدم اعلام پنالتی!

حواشی دیدار استقلال مقابل  ماشین سازی تبریز

طرفداران خشمگین تیم فوتبال استقلال بعد از عدم اعلام پنالتی به سود تیم‌شان علیه داور مسابقه اعتراض شدید کردند.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال تهران  و ماشین سازی تبریز از ساعت 20:15 امروز چهارشنبه(27 فروردین 98) از هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می گردد که در ادامه حواشی بازی این دو تیم را می خوانید:

* در دقیقه یک مسابقه روزبه چشمی با مهاجم تیم ماشین‌سازی برخورد کرد و داور دستور به ادامه بازی داد. در این لحظه مهاجری نسبت به تصمیم سید علی معترض شد و با تعجب به نیمکت تیمش نگاه می‌کرد که چرا داور این صحنه را خطا نگرفته است.

* هواداران تیم استقلال در دقیقه ۲۲ بازی زنده‌یاد منصور پورحیدری را تشویق کرده و در ادامه علیه پرسپولیسی‌ها به رسم کری‌خوانی شعار می‌دادند.

* در دقیقه ۳۵ مسابقه فرشید اسماعیلی با منشا یک و دو کرد و در موقعیت شوت‌زنی قرار گرفت اما درست به هنگام شوت‌ زدن خورشیدی جای‌گیری خوبی نداشت و به نوعی مانع از زدن ضربه توسط اسماعیلی شد که همین مسئله صدای اعتراض تماشاگران را درآورد و آنها از  اینکه بازیکن تیم‌شان فرصت خوبی را از دست داد ناراحت شدند.

*‌ بیژن طاهری مربی تیم استقلال بعد از به هدر رفتن یکی دو موقعیت این تیم کنار خط بالا و پایین می‌پرید و با ناراحتی نسبت به فرصت‌های از دست رفته واکنش نشان داد.اعتراض شدید شفر و مجیدی به داور/فحاشی هواداران به قاضی میداناعتراض شدید شفر و مجیدی به داور/فحاشی هواداران به قاضی میدان
اعتراض شدید شفر و مجیدی به داور/فحاشی هواداران به قاضی میدانبه گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،

* نیمه اول دیدار تیم‌های استقلال و ماشین‌سازی تبریز با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در اواخر این مسابقه حواشی به وجود آمد. هنگامی که سیدعلی داور مسابقه اعلام پرتاب اوت به سود استقلال را به اشتباه به نفع ماشین‌سازی اعلام کرد وینفرد شفر به داور معترض شد و معتقد بود او مرتکب اشتباه شده است اما این پایان کار نبود زیرا سه دقیقه بعد توپ به دست یکی از بازیکنان ماشین‌سازی در محوطه جریمه این تیم برخورد کرد اما داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

* بعد از این صحنه شفر و فرهاد مجیدی شدیداً‌ به داور مسابقه و داور چهارم اعتراض کرده و معتقد بودند پنالتی به سود آبی‌پوشان نگرفته شده است پژمان منتظری هم از جمع بازیکنان به داور اعتراض کرد و در پایان هم نیمه اول بدون گل به اتمام رسید اما زمانی که تیم داوری مشغول خروج از زمین بود هواداران استقلال شدیداً علیه آنها موضع‌گیری کرده و به داور فحاشی کردند. اعتراض تماشاگران استقلال به حدی بود که مسئولان برگزاری مسابقه با پخش سرود صدای شعارها را به نوعی خنثی کردند.

* هنوز دقایقی از آغاز نیمه دوم دیدار تیم‌های استقلال و ماشین‌سازی نگذشته بود که هواداران آبی‌پوش علیه محمدحسین کنعانی‌زادگان شعار داده و از این بازیکن انتقاد کردند. کنعانی‌زادگان که بعد از جدایی از استقلال اعلام کرد پرسپولیسی هستم حضور کوتاه‌مدتش در استقلال اشتباه بوده در طول این مسابقه از شعارهای طرفداران تیم استقلال بی‌نصیب نماند.

* در بین دو نیمه گوینده خانم ورزشگاه صحبت‌های جالبی را با هواداران استقلال انجام داد و خطاب به آنها گفت: ترجیحاً امروز استقلالی هستیم چون استقلال بازی دارد. البته من می‌دانم که طرفداران فوتبال از نتیجه تساوی بدون گل خوش‌شان نمی‌آید و امیدواریم بازی گل داشته باشد. این اظهارات عجیب برای اولین بار توسط گوینده ورزشگاه در استادیوم مطرح می‌شد.

* در دقیقه 50 مسابقه دخسوس دروازه‌بان ماشین‌سازی به دلیل مصدومیت روی زمین افتاد که این موضوع اعتراض هواداران استقلال را در پی داشت. هنگامی که داور به سمت گلر ماشین‌سازی رفت داریوش شجاعیان و روزبه چشمی با چند بازیکن تیم ماشین‌سازی درگیر شدند که داور در نهایت به بازیکنان دو تیم کارت زرد نشان داد. در ادامه هواداران استقلال باز هم علیه محمدحسین کنعانی‌زادگان واکنش نشان داد.

* هنگامی که میثم تیموری قصد داشت توپ را به سمت دروازه ماشین‌سازی پرتاب کند یک توپ جمع‌کن با تأخیر توپ را به وی رساند که همین موضوع باعث اعتراض تیموری شد و مدافع استقلال به این توپ‌ جمع‌کن اعتراض کرد.

* دیدار تیم‌های استقلال و ماشین‌سازی با برتری آبی پوشان به پایان رسید.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آشتی هواداران با رحمتی و اسماعیلی

چ آوریل 17 , 2019
به گزارش مشرق، در حالی که دیدار تیم‌های استقلال و ماشین‌سازی تبریز از ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه آغاز می‌شود دو تیم برای گرم کردن از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در زمین حاضر شدند.  * تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه حدود ۶ هزار نفر است که استقبال چندان خوبی از این مسا...