حمید بابازاده: استقلال باید یک بازیکن طراح درجه یک جذب کند؛ به دو دروازه‌بان بزرگ و هم سطح نیاز داریم

 حمید بابازاده

مربی سابق دروازه بان های استقلال گفت: تجربه نشان داده تیم بزرگی مثل استقلال باید همزمان دو دروازه‌بان بزرگ و هم سطح و در کنار آنها یک دروازه‌بان جوان و مستعد داشته باشد.

به گزارش استقلال نیوز، حمید بابازاده پیشکسوت و مربی سابق دروازبانان استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص شرایط استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* شرایط استقلال؟

مطمئنا لیگ پیش رو لیگ جذابی است و شاهد رقابت تیم‌های بیشتری برای قهرمانی و داغ بودن کورس قهرمانی خواهیم بود. استقلال اگر می‌خواهد از قافله تیم‌هایی که سرمایه گذاری بالایی انجام داده‌اند. این تیم هنوز در پست هافبک بازیساز خلاء دارد و باید یک بازیکن طراح درجه یک به خدمت بگیرد.

* نقش امید ابراهیمی و جباروف در سنوات گذشته؟

وقتی امید ابراهیمی و جبارف از استقلال جدا شدند، تیم در شروع فصل بعد دچار افت شدیدی شد و پس از جذب پاتوسی دوباره به شرایط خوب بازگشت. یا بعد از دربی با محروم شدن باقری امتیازاتی را از دست دادیم که به قیمت از دست رفتن قهرمانی تمام شد و این نشان دهنده نقش کلیدی هافبک‌های میانی است. باتوجه به شرایط کنونی تیم و تمریناتی که از استراماچونی شاهد هستیم، در صورت جذب یک هافبک میانی طراح، استقلال شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت.

* شرایط استقلال در درون دروازه؟

استقلال باید دو دروازه‌بان بزرگ و هم سطح و در کنار آنها یک دروازه‌بان جوان اما مستعد داشته باشد. این تنها رمز موفقیت در آخرین سنگر تیم بزرگی مثل استقلال است.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازیکن عراقی در آستانه بازگشت به استقلال

ی جولای 28 , 2019
به گزارش مشرق، طارق همام، هافبک عراقی تیم استقلال در فصل گذشته به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش، قرارداد خود را با این تیم فسخ کرده بود. این بازیکن که اواخر فصل گذشته توسط فرهاد مجیدی کنار گذاشته شد، می‌توانست برای دریافت طلبش به فیفا شکایت کند، اما مسئولا...