حمیداوی: ۲ باشگاه پرطرفدار از بیت‌المال هزینه می‌کنند و در شکایت‌ها حمایت می‌شوند/ فیزیوتراپ ما را بُردند!

به گزارش مشرق، فرهاد حمیداوی درباره ادعای مجری برنامه «فوتبال برتر» مبنی بر پایین بودن بودجه باشگاه شهر خودرو اظهار داشت: از لحاظ هزینه با تیم‌های دولتی قابل قیاس نیستیم؛ نه فقط امسال، بلکه در سال‌های گذشته. همه باشگاه‌های خصوصی نشان داده‌اند در این موضوع عاجز هستند. بازیکنی که قراردادش با ما 400 میلیون تومان بوده، با باشگاه دیگری به مبلغ پنج میلیارد و 600 میلیون تومان قرارداد بسته است!

وی با انتقاد از افزایش رقم قراردادها تصریح کرد: نمی‌توانیم بپذیریم بازیکنی که سال گذشته یک میلیارد و 700 میلیون تومان با ما قرارداد داشته است، امسال درخواست 10 میلیاردی داشته باشد. مجموعه شهر خودرو در این موضوع ناتوان است. ما این بازیکن را در مجموعه خود بزرگ کردیم، به او میدان دادیم و این افتخار باشگاه ماست. با این حال وقتی باشگاهی متمول قرارداد 12،10 میلیارد تومانی به او پیشنهاد می‌دهد، این بازیکن دیگر تمرکز ندارد و نمی‌توانیم او را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید:

حمیداوی: مدیر عاملی استقلال به من پیشنهاد شد/مرادمند با ۱۲ میلیارد و سرلک با ۵ میلیارد به سرخابی‌ها پیوستند

مالک باشگاه شهر خودرو با بیان اینکه باشگاه‌های داخلی به هر دلیلی نمی‌توانند بازیکن خارجی جذب کنند، خاطرنشان کرد: باشگاه شهر خودرو ریالی از گذشته‌ها بدهی ندارد، اما همین باشگاه‌ها قراردادهای هفت، 10 و 18 میلیاردی بسته‌اند و گذشته بدی دارند. این باشگاه‌ها برای پرداخت قراردادهای خود مشکل دارند و مدیران قبلی با سوءمدیریت چنین قراردادهایی امضا کردند.

حمیداوی با اشاره غیرمستقیم به مدیران پیشین سرخابی‌های پایتخت بیان کرد: هر دو عزیز در حال حاضر مشغول به کار نیستند و این مدیران از این باشگاه‌ها رفته‌اند. آیا بازیکنی که با من قرارداد 400 میلیون تومانی بسته است، می‌توانم او را با پنج میلیارد و 600 میلیون تومان نگه دارم؟

وی با بیان اینکه باشگاه شهر خودرو با بی‌اخلاقی‌ها کنار آمده است، گفت: من شب خوابیدم و صبح متوجه شدم که فیزیوتراپ ما را برده‌اند! یکی از این دو باشگاه سه برابر ما با این فیزیوتراپ قرارداد بست. وقتی یک تیم تهرانی نمی‌تواند فیزیوتراپ پیدا کند، آیا ما می‌توانیم با محدودیت‌هایی که داریم، چنین کاری انجام دهیم؟

مالک باشگاه شهر خودرو در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنانی در کشور هستند که بیش از 10 میلیارد تومان قرارداد بسته‌اند، اظهار داشت: بله. فرهنگ غلطی وجود دارد که می‌گوید بازیکن را اینقدر در تیم نگه داریم تا قراردادش تمام شود. صنعت فوتبال این موضوع را رد می‌کند. همه باشگاه‌های جهان تیم ب دارند که ما این شرایط را نداریم. بایرن مونیخ 67 بازیکن دارد، اما ما در جذب بازیکن محدودیت داریم.

حمیداوی با بیان اینکه اگر جای ایجنت‌ها بود، رقم قرارداد بازیکنان با باشگاه‌های متمول را افزایش می‌داد، تصریح کرد: اگر من هم بودم، قرارداد 500 میلیون تومانی را بیش از پنج میلیارد تومان می‌بستم. حتی باشگاه‌های تراکتور و نساجی هم با این شرایط مشکل دارند و دو باشگاه پُرطرفدار از بیت‌المال هزینه می‌کنند. اگر آنها امسال این پول‌ها را ندهند، سال بعد این کار را می‌کنند و اگر شکایتی هم شود، همه جوره از آنها حمایت می‌شوند.

وی بدون بردن نامی از باشگاه یا فردی، به عدم پرداخت مبلغ رضایتنامه یحیی گل‌محمدی اشاره کرد و گفت: من امروز مراعات می‌کنم و از تیمی اسم نمی‌آورم، اما شکایت کردم و از یک سال و نیم گذشته هنوز طلب خود را نگرفته‌ایم، چون زورمان نمی‌رسد.

مالک باشگاه شهر خودرو در پایان خاطرنشان کرد: باشگاه ما با 40 میلیارد هزینه در فصل جاری، جزو باشگاه‌های کم‌هزینه نبوده است. سوءمدیریت در سایر باشگاه‌ها باعث شده است فکر کنیم این مدیران با بیش از 100 میلیارد تومان هزینه، خوب هزینه کرده‌اند، اما اینگونه نیست.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خط حمله استقلال کم کار است

س دسامبر 15 , 2020
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته ششم رقابتهای لیگ برتر موفق شد شهرخودرو را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داده تا در پایان هفته ششم به صدر جدول رقابتها صعود کند. در این بازی ابتدا سبحان خاقانی هافبک راست آبی پوشان در دقیقه ۱۲ دروازه شهرخودر...