حمله تند حلالی به مدیران پرسپولیس: مگر می‌توان نام باشگاه را روی پرسپولیس گذاشت؟!

به گزارش مشرق، اسماعیل حلالی درباره انتقاد یحیی گل محمدی از یکی از مدیران بدنه باشگاه پرسپولیس درباره استوری ‌اش برای برگزاری دربی نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: بالا تا پایین باشگاه پرسپولیس نقص دارد. فدراسیون فوتبال برنامه خود را اعلام کرد و تیم‌ها هم باید بازی می‌کردند. اگر فدراسیون نظر باشگاه‌ها را نگرفته آنها می‌توانستند اعتراض کنند.

وی افزود: زمانی که برنامه نیمه نهایی جام حذفی اعلام شد، قرار بود بازی‌های تیم ملی در شهریور برگزار شود و به همین دلیل فدراسیون مجبور شد نیمه نهایی جام حذفی و فینال رقابت‌ها را زودتر برگزار کند، اما 10 روز پیش اعلام شد بازی‌های ملی لغو شده و دیگر فدراسیون نمی‌توانست برنامه را تغییر بدهد. 

پیشکسوت تیم پرسپولیس تصریح کرد: اگر انصاف را هم درنظر بگیریم، شرایط استقلال خیلی بدتر از پرسپولیس بود. سه چهار بازیکن اصلی این تیم آسیب‌دیده بودند. باید با واقع‌بینی بگویم شرایط به سود پرسپولیس بود. در فوتبال برد و باخت وجود دارد و دیگر نباید سراغ این حرف‌ها رفت.

حلالی تصریح کرد: شنیده‌ام یحیی گل محمدی، افشین پیروانی و مهدی رسول‌پناه به عنوان سرمربی، سرپرست تیم و سرپرست باشگاه پرسپولیس موافق تغییر زمان بازی بودند و وقتی آنها به چنین نتیجه‌ای می‌رسند، باید سایر ارکان باشگاه هم با آنها هماهنگ باشند. مگر می‌شود آنها حرفی بزنند و یک کارمند برخلاف نظر آنها در اینستاگرام استوری بگذارد؟ این اوج ناهماهنگی در باشگاه پرسپولیس را نشان می‌دهد. 

وی ادامه داد: البته مگر با این وجود قرار بود استوری گذاشتن یا نگذاشتن این فرد روی تصمیم فدراسیون فوتبال برای برگزاری بازی تأثیر بگذارد؟ گل محمدی وضعیت تیم را می‌دانست و بهتر بود کارمند باشگاه هم برخلاف نظر سرمربی چنین استوری نگذارد. 

پیشکسوت تیم پرسپولیس توضیح داد: کدام کار در باشگاه پرسپولیس درست انجام می‌شود؟ مگر می‌توان نام باشگاه را روی پرسپولیس گذاشت؟ ده سال است داد می‌زنم بالا و پائین این باشگاه ایراد دارد، اما صدای ما به جایی نمی‌رسد. 

حلالی ادامه داد: مگر امکان دارد باشگاهی با دو سه نفر اداره شود؟ در گذشته چندین نفر داخل باشگاه پرسپولیس بودند تا کار آدم را راه بیندازند، اما اکنون دو سه نفر بیشتر نمی‌بینیم. پرسپولیس چه ساختاری دارد و کدام کار اساسی در این باشگاه انجام می‌شود؟

وی افزود: فقط آمدیم کارگزاری انتخاب کردیم و یک مبلغ قابل توجهی هم از آن گرفته‌ایم که فقط هزینه‌ بدهکاری‌های پرسپولیس می‌شود. آیا این ساختار باشگاه‌داری است؟ چه تعریفی از باشگاه دارید که چنین بازیکنان خارجی در ترکیب پرسپولیس هستند؟ آدم خجالت می‌کشد بگوید رادوشویچ و اوساگونا بازیکن خارجی پرسپولیس هستند. 

پیشکوت پرسپولیس ادامه داد: از شب گذشته تاکنون به عنوان یک پیشکسوت حرف نبوده است که از مردم درباره بازیکن‌های خارجی پرسپولیس نشنیده باشیم. یا من چیزی از فوتبال نمی‌فهمم که می‌گویم امثال این نفرات در حد پرسپولیس نیستند یا اینکه آنها واقعا  کیفیت ندارند .  

حلالی تصریح کرد: در بازی‌های اخیر پرسپولیس سه سانتر کردند و هر سه تبدیل به گل شده است. رادوشویچ مدام زمین می‌خورد و از دروازه‌اش بیرون نمی‌آید. دروازه‌بانی که به دلار از ما پول می گیرد یک خروج از دروازه بلد نیست. 

وی افزود: وقتی بیرانوند بود رادو برای اینکه خودش را نشان بدهد دو سه بازی عملکرد خوبی داشت و با تمام روحیه واکنش‌های خوبی انجام داد و فکر کردیم خبری است، اما بازی با گل گهر، ذوب‌آهن و اصفهان نشان داد وی چه ضعف‌هایی دارد. اشتباهات رادو خنده‌دار است. 

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: از گفتن این حرفها اذیت می‌شوم اما توپی که درون شش قدم پائین می‌آید، مهار آن کار دروازه‌بان است، نه اینکه رادوشویچ توپی که 30 سانتر ارتفاع ندارد درون دروازه بایستد و نگاه کند. اگر وی دروازه‌بان خوبی بود اجازه نمی‌داد محمد دانشگر به آن راحتی سر بزند. 

حلالی افزود: امثال رادو و اوساگونا با دلار 25 هزار تومانی از ما پول می‌گیرند و چنین کیفیتی دارند. در این شرایط اقتصادی کشور چه نیازی به حضور این نفرات در فوتبال ایران است؟  اوساگونابه چه درد ما می‌ خورد؟ مهدی عبدی را بازی نمی‌دهیم و به جای وی اوساگونا را به زمین می‌فرستیم؟

وی افزود: اگر عبدی زودتر وارد زمین می شد دو سه موقعیت روی دروازه استقلال ایجاد می‌کرد. پنالتی زدن اوساگونا سبب شده هواداران استقلال ما را مسخره کنند. در بازی‌هایی که وی برای پرسپولیس انجام داده چه کار مفیدی کرده است؟ 

هافبک اسبق پرسپولیس با اشاره به نحوه جدایی آنتونی استوکس از این تیم گفت: این بازیکن دو بازی برای پرسپولیس انجام داد، 150 هزار دلار گرفت و آن را در کاباره‌های دبی هزینه کرد. 8، 9 ماه هم بود خبری از استوکس نداشتیم تا اینکه چند روزپیش شنیدیم به یک باشگاه اسکاتلندی رفته. آقایان جای اینگونه هزینه کردن، پول امثال مرا که برای پرسپولیس زحمت کشیده‌ایم بدهید. 

حلالی توضیح داد: پرسپولیس آنقدر مشکلات دارد که به تعویق افتادن و نیفتدن بازی در آن گم است. آقای وزیر ورزش چگونه می‌خواهید این باشگاه را خصوصی کنید؟ چرا باید این باشگاه وارد بورس شود؟ دو سال سرمربی تیم امید پرسپولیس بودم اما پولم را ندادند. چگونه امکان دارد یک باشگاه بدهکار وارد بورس شود؟

وی افزودبافزود: با چه مجوزی قرار است پرسپولیس وارد بورس شود؟ شرکت یا تیمی که می‌خواهد وارد بورس شود، نباید به احدی بدهکار باشد و باید حساب و کتاب صاف و شفافی داشته باشد. 

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس شب گذشته به اشتباهات فنی باخت اما مشکلاتی که در رأس مدیریت باشگاه وجود دارد ارتباطی به گل محمدی، بازیکنان و دستیارانش ندارد. زمان برانکو هم وی یک تنه تیم را جمع و جور می‌کرد. الان هم همین‌گونه است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مجیدی از سرمربیگری استقلال استعفا داد؛ مذاکره در ایتالیا آقایان را رسوا کرد/ بعد از برد مقابل سپاهان ناراحت بودند

پ آگوست 27 , 2020
به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی با انتشار متنی در اینستاگرام به شدت به عملکرد مدیران استقلال انتقاد کرد و از سرمربیگری تیم استعفا داد. صحبت های مجیدی را در زیر بخوانید: * مدیریت باشگاه خودزنی کرد، آنها در آستانه دربی خبر مذاکره در ایتالیا را رسانه ای...