حقیقی: علت ناکامی استقلال و سپاهان را از بازیکنان ۲۵ میلیاردی بپرسید!

به گزارش مشرق، علیرضا حقیقی پس از شکست ۴ بر صفر نساجی مقابل استقلال و ناکامی تیمش در صعود به فینال جام حذفی گفت: بازی که اصلاً خوب نبود و فقط می‌توانم از هواداران نساجی بابت این فصل معذرت‌خواهی کنم. امیدوارم سال بعد نتایج بهتری بگیریم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فصل آینده در نساجی بازی خواهد کرد یا خیر؟ گفت: بگذارید عرق‌مان خشک شود و ببینیم چه می‌شود.

حقیقی درباره شعار هواداران استقلال علیه خودش عنوان کرد: نمی‌دانم هواداران استقلال و بعضاً سپاهان پیش خودشان چه فکری می‌کنند. من بازیکن نساجی هستم و هرچه دارم، در زمین می‌گذارم. شاید پیشینه پرسپولیسی داشته باشم، اما این باعث نمی‌شود که بخواهم ذره‌ای برای نساجی کم بگذارم. می‌خواهم به هواداران استقلال بگویم که شما جایی باختید که در دربی شکست خوردید و مقابل صنعت نفت امتیاز از دست دادید. تیم سپاهان هم همین‌طور. قصدم کری خواندن نیست و سوء برداشت نشود. هوادار که نمی‌توان گفت، اینها یکسری بچه‌اند که موبایل در دست گرفته‌اند و در فضای مجازی چرت و پرت می‌نویسند.

دروازه‌بان نساجی ادامه داد: سپاهان هم که اظهر من‌الشمس است. این تیم مقابل ملوان امتیاز و قهرمانی را از دست داد. هواداران باید بروند از بازیکنانشان درخواست کنند؛ از آنهایی که ۲۰، ۲۵ میلیارد قرارداد داشتند و نتوانستند به استقلال و سپاهان کمک کنند که قهرمان شوند. آنها همبازیان من هستند و مطمئن هستم که همه وجودشان را گذاشته‌اند. هواداران فکر می‌کردند با اف سی حقیقی بازی دارند. من در هر تیمی باشم، تمام وجودم را می‌گذارم. من هم دروازه‌بان و انسان هستم و حق اشتباه دارم. یک روز خوب هستم و یک روز بد. نه می‌خواهم بازیکنان استقلال تخریب کنم و نه بازیکنان سپاهان. همه آنها رفقای من هستند، ولی هواداران بهتر است از بازیکنان خودشان طلب کنند.

وی درباره شرایط نساجی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: باشگاه مدیر و مالک دارد و آنها مطمئناً بهترین تصمیم را می‌گیرند. تیم ما هوادار دارد و آنها انتظار دارند. امروز هم شرمنده شدم. فصل خوبی نبود و تیم خوبی از اول فصل جمع نشد، ولی این هم جزئی از فوتبال است. نسبت به خیلی از تیم‌ها که ۵۰۰، ۶۰۰ و ۷۰۰ میلیارد خرج کردند، ناچیز هستیم و تا همین جا هم که آمده‌ایم، کار بزرگی کرده‌ایم.

حقیقی درباره ادامه حضور یا عدم حضور هرناندس روی نیمکت نساجی گفت: واقعا نمی‌دانم، باید از مدیریت و مالک بپرسید. باز هم از حدادیان و سیف‌الله‌پور تشکر می‌کنم. حدادیان از جیبش خرج می‌کند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ دیدار استقلال-نساجی در جام حذفی

پ مه 25 , 2023
مشرق نیوز - عکس/ دیدار استقلال-نساجی در جام حذفی ...