حسین فرزامی: فکری باید فکری به حال خط دفاع تیمش بکند؛ مهدی قائدی برگ برنده فکری در بازی‌های حساس است

حسین فرزامی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: خط ذفاعی استقلال در دربی نشان داد از آمادگی خوبی برخوردار نیست و به راحتی به حریف موقعیت می دهد و این ایراد باید سریع تر رفع شود.   

به گزارش استقلال نیوز، حسین فرزامی پیشکسوت تاج و باشگاه استقلال در گفتوگو با مهر، درباره وضعیت تیم استقلال پس از تساوی در شهرآورد 93 و بحث مدیریتی این باشگاه، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* استقلال در دربی شروعی طوفانی داشت

استقلال در این بازی شروعی طوفانی داشت و توانست با پِرسی که از جلو انجام داد سریعاً به گل دست یابد اما ناخواسته عقب کشید و کاملاً اختیار بازی را به پرسپولیس داد. البته آبی پوشان در نیمه اول سعی در کنترل بازی داشتند ولی طبیعی بود که پرسپولیس برای جبران گل خورده به آب و آتش خواهد زد تا بتواند در نیمه اول به گل تساوی دست پیدا کند که این امر برای قرمزپوشان تهرانی میسر نشد. در نیمه دوم پرسپولیس که خود را بازنده می‌دید کاملاً بر بازی مسلط شد. مرتب بر روی دروازه استقلال هجوم می‌آورد و توانست براثر غفلت مدافعان استقلال به گل تساوی دست پیدا کند.

* فکری باید فکری به حال خط دفاع تیمش بکند

اشتباهات مدافعان استقلال باز هم ادامه داشت و پرسپولیس توانست به گل دوم هم دست پیدا کند. فکری باید فکری به حال خط دفاع تیمش بکند. آنها روز پراشتباهی را برابر پرسپولیس داشتند و اگر قرار است در آینده هم این اشتباهات رخ بدهد، شرایط برای استقلال خوب نخواهد بود.

* مهدی قائدی برگ برنده فکری در بازی‌های حساس است

استقلال وقتی خود را شکست خورده دید همانند پرسپولیس که به دنبال زدن گل تساوی بود، شروع به حمله به دروازه پرسپولیس کرد و آنقدر این کار را ادامه داد تا توانست در ثانیه‌های پایانی گل تساوی را توسط مهدی قائدی وارد دروازه سرخ پوشان تهرانی کند. مهدی قائدی برگ برنده فکری در بازی‌های حساس است. او توانست با آرامش کامل و با یک ضربه دقیق دروازه پرسپولیس را باز کند و اجازه ندهد آبی پوشان شکست را در این دیدار حساس تجربه کنند.

* خط دفاع آبی پوشان هنوز به آمادگی کامل نرسیده است

فکر می‌کنم از ابتدای فصل تاکنون اکثر پیشکسوتان استقلال از خط دفاعی آبی پوشان ایراد گرفته‌اند. حالا دیگر وقت آن رسیده که فکری شرایط جدیدی را در خط دفاع به وجود بیاورد. دو گلی که از پرسپولیس دریافت کردند و اشتباهاتی که نادری و غلامی در چند صحنه داشتند نشان داد که خط دفاع آبی پوشان هنوز به آمادگی کامل نرسیده است.

* نمی دانم چرا میلیچ وارد زمین نشد

نمی دانم چرا میلیچ وارد زمین نشد. زمانی که نیمه اول به پایان رسید و موسوی دچار مصدومیت شد، کمی شرایط برای استقلال در این بازی سخت شد. البته حضور دیاباته خوب بود و او توانست مدافعان پرسپولیس را به خودش مشغول کند. اما در مجموع فکری باید فکری به حال خط دفاعی خودش داشته باشد.

* دربی با تمام اتفاقات بزرگ و کوچکش تمام شد

دربی با تمام اتفاقات بزرگ و کوچکش تمام شد و سهم هر تیم یک امتیاز بود. فکری و بازیکنانش باید این دیدار را به فراموشی سپرده و تمام تمرکز خود را برای دیدار آینده برابر تراکتور سازی بگذارند تا بتوانند در آن بازی سه امتیاز را کسب کرده و موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشند.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

هفته هشتم لیگ برتر/ قایدی پیروزی را در پایین جدول نگه داشت؛ تساوی در دربی و فاجعه ای به نام رضا کرمانشاهی!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۲۴ دی

چ ژانویه 13 , 2021
مشرق نیوز - عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۲۴ دی ...