حسین فرزامی: سیاست سلطانی فر نابودی استقلال است؛ وزیر و مدیران بی کفایت استقلال را دادگاهی می کنیم

حسین فرزامی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: آقای سلطانی فر مطمئن باش به زودی با کمک چند وکیل شما و تمامی مدیران بی کفایتی که این سالها در استقلال گماشته ای را محاکمه خواهیم کرد.

به گزارش استقلال نیوز، حسین فرزامی پیشکسوت تاج و باشگاه استقلال در گفتوگو با دانشجو، درباره وضعیت مدیریت باشگاه استقلال و بحث مدیریتی این باشگاه، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* چرا کسی به فکر انتخاب مدیرعامل استقلال نیست؟ 

برای گرفتن جواب این سئوال باید سراغ وزیر بروید و به او بگویید که این باشگاه متعلق به مردم و استقلالی هاست نه شما که هرتصمیمی می خواهید برایش می گیرید.وزیر باید بگوید چرا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را به صاحبان اصلی اش واگذار نمی کند؟ چرا دو دستی استقلال را چسبیده و رهایش نمی کند؟ مردم همه این اتفاقات را از چشم تو می بینند آقای وزیر! در عرض 2 سال، 5 تا مدیرعامل عوض کرده ای که چه بشود؟ دیگر از جان این باشگاه چه میخواهی؟ چرا این مردم و تیم استقلال را به حال خودشان رها نمی کنی؟ این مجموعه را در دستت گرفتی و می خواهی آن را از این ویرانه ای که تبدیلش کردی به چه چیزی تبدیل کنی؟ باشگاه با این همه بدهی ارزی و ریالی دیگر مثل کاروانسرایی سوخته است که از همه جایش دود به هوا بلند می شود.

* وظیفه مردم و هواداران چه می تواند باشد؟

مردم کار خودشان را کردند ولی اثری از توجه مسئولان کشوری و لشکری نیست! آنها روبروی باشگاه، وزارت ورزش، مقابل مجلس و هر جا لازم بوده تحصن کردند و فریاد کشیدند ولی کسی صدایشان را نشنید. حالا این وظیفه ما پیشکسوتان است.با وکلایی که آنها هم به شدت استقلالی هستند در حال مشورت هستیم تا آقای وزیر و همه مدیرانی که در این سالها به استقلال آورد و این مجموعه را به این روز انداختند را به جایگاه قانون فرا بخوانیم. باید برای تک تک تصمیمات اشتباه شان پاسخگو باشند.

* چرا نمایندگان به مشکلات استقلال رسیدگی نمی کنند؟

آنها هم که مثلا نماینده مردم هستند تا 180 امضا برای استیضاح وزیر جمع می کنند، شب تا صبح خواب نما می شوند و امضای شان را پس می گیرند. یعنی آدم باید خیلی احمق و ساده لوح باشد که نداند از امروز تا فردا چه حالی به 150 نفر دست می دهد که از جمع امضا کنندگان تنها 30 نفر پای امضایشان می مانند و بقیه امضاهای خود را پس می گیرند.

* قبول دارید در این سالها تفرقه در استقلال حرف اول را می زند؟

این سیاست انگلیس هاست که تفرقه بینداز و حکومت کن! دراین چند سال دیدیم که چطور بین مدیران اسبق، پیشکسوتان باشگاه و برخی بازیکنان اختلاف انداختند. ما متوجه این رویه هستیم ولی دستمان به جایی نمی رسد. یعنی نمی گذارند برسد! تعدادی از پیشکسوتان را دور خودشان جمع کرده اند که همین هم شده عامل بروز اختلاف بین موسپیدهای باشگاه. دو تا مدیر که نمی دانیم کجا سابقه داشته اند را می آورند بعد این همه مدیر استقلالی کاردان باید بیرون بنشینند و از دیدن اشتباهات مدیران استقلال در بستن قرارداد با امثال شفر و استراماچونی حرص بخورند. من دلم به حال مردم می سوزد! به خدا بشگاه بی صاحب شده است! اگر اجازه بدهند ما خودمان از بین مدیران باسابقه استقلالی که خودشان در این تیم توپ هم می زدند می توانیم مدیرعامل انتخاب کنیم ولی نمی گذارند! روی استقلال چمبره زده اند و می خواهند خفه اش کنند.

* خواسته شما به عنوان یک پیشکسوت استقلال چیست؟

اینکه اول از همه ساختمان اداره کل تربیت بدنی استان تهران بالاتر از میدان بهارستان که ساختمان اصلی و دفتر باشگاه استقلال یا همان تاج قدیم بود را به خود باشگاه برگردانند. جایی که بدون اجازه صاحبش شدند، تمام مدارک کتبی و سندی اش در اداره ثبت اسناد ثابت می کند آن ساختمان متعلق به باشگاه استقلال است. بعد هم این باشگاه را به بخش خصوصی واگذار کنند. مگر همین آقای وزیر وعده نداده بود در مرداد 1399 استقلال خصوصی می شود؟ آقای سلطانی فر، نکند منظورت مرداد سال 1400 است؟ آن زمان که شما از کار برکنار شدی؟ منظورت کدام مرداد بود؟ مهم نیست! آخرین ماه های ریاست و وزارت تان را سپری کنید! سه ماه بعد از عید، همه تان می روید و این باشگاه دوباره به صاحبانش برمی گردد.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

حسین فرزامی: وزیر مقصر شرایط امروز استقلال است؛ تا سلطانی فر هست مشکل مالی برای پرسپولیس معنی ندارد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی شنبه ۲۲ آذر

ش دسامبر 12 , 2020
مشرق نیوز - عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی شنبه ۲۲ آذر ...