حسن زمانی: وزارت ورزش در تمام امور استقلال دخالت می کند؛ سلطانی فر عامل نتایج ضعیف استقلال است

حسن زمانی

عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: در صورت عدم نتیجه گیری استقلال مسئولیت مستقیم آن بعهده وزیر ورزش است که در تمام مسائل این باشگاه دخالت می کند.

به گزارش استقلال نیوز، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان روز گذشته(دوشنبه) اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال را انتخاب کرد که در بین آنها نامی از حسن زمانی، عضو پیشین هیات مدیره استقلال دیده نمی‌شد. زمانی در گفت‌وگو با تسنیم در واکنش به این اتفاق به ضعف مدیریت در باشگاه استقلال اشاره و اعلام کرد که پیش از انتخاب اعضای جدید هیات مدیره، از سمت خود استعفا کرده بود.

زمانی امروز نامه‌ استعفایش را در حالی در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار داد که در این نامه به شدت از عملکرد وزیر ورزش انتقاد کرده است. عضو پیشین هیئت مدیره استقلال نامه استعفای خود را به وزیر اقتصاد، وزیر رفاه و همچنین محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه داده است. تاریخ متن نامه برای سوم بهمن ماه است و زمانی در این نامه اشاره کرده که وزارت ورزش در همه امور باشگاه دخالت می‌کرده است. زمانی همچنین مدعی شده این وزارتخانه با باشگاه استقلال همکاری نمی‌کرده است.

در ادامه متن استعفانامه حسن زمانی را می خوانید:

جناب دکتر نوبخت

معاون محترم رئیس جمهور و عضو محترم مجمع باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

سلام علیکم؛ به استحضار می رساند در راستای امضا حکم عضویت اینجانب در هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال توسط حضرتعالی برای پنجمین دوره بنا بدلایل ذیل علی رغم اینکه بیش از یکسال از زمان عضویت اینجانب باقیمانده، امکان ادامه همکاری را ندارم. ضمن تشکر از حسن اعتماد جنابعالی به اینجانب استعفای خویش را اعلام می دارم. خواهشمند است با این درخواست موافقت فرمایید.

1. ضعف شدید مدیریت وزارت ورزش در امر باشگاه داری بخصوص رفتار با استقلال

2. عدم حمایت و همکاری با باشگاه استقلال

3. دخالت در تمام امور باشگاه توسط وزارت ورزش و عوامل غیر مسئول

4. تضعیف اعضای هیات مدیره و عدم اختیار کافی در تصمیمات و تحمیل رفتارهای غیر ضروری

5. دخالت در انتخاب اعضای هیات رئیسه و هیات مدیره توسط وزیر ورزش

6. بی خاصیت شدن اعضای هیات مدیره در تصمیمات باشگاه بویژه انتخاب بازیکنان، کادر فنی و پرداخت های کلان باشگاه

7. مشاهده ناراحتی سی میلیون هوادار با تعصب استقلال که بنا به دلایل فوق هر روز باید از این مشکلات زجر بکشند و هیچ کس هم صدای آنها را نمی شنود.

8. تیم استقلال در حال حاضر در وضعیت مطلوبی نیست و عامل این مسائل مواردی است که به استحضار رسید. در آینده نزدیک در صورت عدم نتیجه گیری مسئولیت مستقیم آن بعهده وزیر ورزش می باشد که در تمام مسائل این باشگاه دخالت و تصمیم گیری می کند.

9. تا زمانیکه سلطانی فر وزیر ورزش متولی ورزش کشور و همه کاره باشگاه استقلال باشد، بدلیل ضعف های مختلف ایشان حاضر به همکاری با نامبرده نیستم.

با تشکر و سپاس حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال

نامه استعفا حسن زمانی از هیات مدیره استقلال

نامه استعفا حسن زمانی از هیات مدیره استقلال

به گزارش استقلال نیوز، حسن زمانی با غیرقانونی خواندن هیات مدیره جدید استقلال، مدعی شد با وزیر ورزش کاری ندارد و تا موقعی که با استعفایش موافقت نشود به کار خود در هیات مدیره استقلال ادامه خواهد داد:

* هیات مدیره جدید استقلال غیرقانونی است

وزیر رفاه، وزیر اقتصاد و آقای نوبخت عضو مجمع باشگاه بودند که بنده را به عنوان عضو هیئت مدیره انتخاب کردند. وقتی هنوز با استعفای من موافقت نشده، وزارت ورزش و جوانان باید مرا برای پایان همکاری دعوت می‌کرد، بنابراین، انتخاب هیات مدیره جدید غیرقانونی است و وزارت ورزش تخلف کرده است.

* هنوز یک سال دیگر عضو هیات مدیره استقلال هستم

یک سال دیگر از مأموریتم در هیات مدیره استقلال باقی مانده بود، وقتی قرار است رئیس هیات مدیره، نایب رئیس و سخنگوی هیات مدیره استقلال را انتخاب کنند، از همه اعضا دعوت می‌کنند. تا زمانی که استعفایم پذیرفته نشده، من آنجا مسئولیت دارم! اگر با استعفایم موافقت شد، خدا را شکر کرده و دنبال کارهای‌مان می‌رویم، اما اگر مخالفت کنند، بدون اینکه با وزیر ورزش کاری داشته باشم، به کارم ادامه می‌دهم.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چند خبر کوتاه از استقلال/ دو نوبت تمرین بازیکنان استقلال؛ جدایی جابر انصاری!

س ژانویه 29 , 2019
با تصمیم کادرفنی بازیکنان استقلال فردا دو...