حسن روشن: جلسه خوبی با وزیر داشتیم؛ نباید پای دلالان به باشگاه باز می شد

حسن روشن

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: سلطانی‌فر هم گفت این دلالیسم است که جو استقلال را بهم ریخته است.

    

 به گزارش استقلال نیوز، حسن روشن پبشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص نشستی که با وزیر ورزش و جوانان برگزار کردند،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

جلسه بسیار خوب پر از چالش و بحث در مورد استقلال با وزیر ورزش داشتیم

استارت برگزاری این جلسه از مراسمی خورد که از محمد نصیری تجلیل به عمل آمد. در آنجا علی جباری با وزیر کار داشت و من هم به وزیر ورزش گفتم جباری سلطان استقلال است که ظاهرا همان روز تصمیم گرفت نشستی را با پیشکسوتان استقلال برگزار کند. در ابتدای جلسه جباری می‌خواست صحبت کند که صراحتا به وزیر گفت من با شما خصوصی کار داشتم و بهتر بود حرف‌هایم را در تنهایی به شما می‌زدم. اما به نظرم یک جلسه بسیار خوب پر از چالش و بحث در مورد استقلال اتفاق افتاد.

* پرویز مظلومی از فتحی در این جلسه گلایه داشت

بله، آقای مظلومی گلایه داشت و می‌گفت ما را در کمیته فنی بازی ندادید. اتفاقا من هم به مظلومی گفتم وقتی خودت سرمربی استقلال بودی، اجازه نمی‌دادی کمیته فنی تشکیل شود و از این موضوع ناراحت می‌شدی، ولی حالا انتظار داری یک مربی خارجی این موضوع را بپذیرد. این مربی خارجی هم فهمیده است کمیته فنی کشکی بیش نیست، به همین خاطر زیر بار نمی‌رود.

به فتحی گفتیم که ارزش پیراهن استقلال پایین آمده است

گلایه‌هایی مطرح شد که فتحی هم پاسخ داد. مثلا او می‌گفت تا ساعت 2 بامداد برای استقلال کار می‌کند و بار باشگاه را به دوش می‌کشد. اتفاقا در این جلسه پیشکسوتان به فتحی گفتند که ارزش پیراهن استقلال پایین آمده و به قول علی پروین بازیکنی که می‌خواهد در استقلال و پرسپولیس بازی کند باید پول هم بدهد نه اینکه هزار ادا و اطوار داشته باشد.

حسن روشن

* به وزیر گفتم اگر پرسپولیسی است کار اشتباهی نکرده است

اتفاقا من خودم این حرف را به وزیر گفتم و حتی گفتم اگر پرسپولیسی است کار اشتباهی نکرده، چون به یک تیمی علاقه دارد اما او وزیر ورزش است و باید به هر دو تیم نگاهی یکسان داشته باشد.

سلطانی‌فر گفت این دلالیسم است که جو استقلال را بهم ریخته است

نمی‌دانم چرا علی جباری چنین حرفی زده، ولی او آخرین نفر با وزیر صحبت کرد. قرار بود ابتدا به عنوان نفر اول حرف بزند ولی در نهایت او آخرین نفر حرف‌های قشنگی زد که من خیلی خوشم آمد. کلی مباحث در مورد جدایی 16 بازیکن از استقلال مطرح شد و کلی حرف رد و بدل شد و اتفاقا به وزیر گفتیم که چرا باید پای دلال‌ها به باشگاه استقلال باز شود و این همه حرف و حدیث در نقل و انتقالات این تیم به وجود بیاید که سلطانی‌فر هم گفت این موضوع را قبول دارد و این دلالیسم است که جو استقلال را بهم ریخته است.

* وزیر گفت عده‌ای در حال شیطنت برای استقلال هستند که مثلا مدیرعامل عوض شود

وزیر ورزش تصور می‌کرد ما پیشکسوتان رفته‌ایم تا به او بگوییم فتحی را عوض کن، ولی ما نه تنها چنین حرفی نزدیم، بلکه گلایه‌هایمان را به خود فتحی در خود وزارت انجام دادیم. وقتی سلطانی‌فر صحبت‌های ما را شنید، گفت می‌دانم عده‌ای در حال شیطنت برای استقلال هستند که مثلا مدیرعامل عوض شود ولی ما با این تفکرات و این رفتارها مدیریت را تغییر نمی‌دهیم چون لازمه موفقیت، ثبات است. من فکر می‌کنم اینکه ما حرفی به وزیر در مورد فتحی نزدیم و در روی خود مدیرعامل با او صحبت کردیم، یکی از نکات مثبت جلسه بود.

* جلسه خوبی با وزیر ورزش برگزار شد

ما به فتحی گفتیم باشگاه نباید برای جذب یک بازیکن عواملش را به دو کشور دیگر بفرستد و استقلال آنقدر کوچک نشده که بخواهیم دنبال یک بازیکن بیفتیم. اتفاقا وزیر هم این حرف را تایید کرد و حتی یادش بود که علی جباری چه گل‌هایی برای استقلال زده که این موضوع باعث تعجب ما شده بود. او تمام مسائل فوتبال دنیا را ریز به ریز می‌دانست و به نظر من یک جلسه خوبی برگزار شد و شاید باور نکنید اما در این جلسه 2 ساعت و 20 دقیقه‌ای، وزیر ورزش 2 ساعت و 10 دقیقه به صحبت پیشکسوتان گوش کرد و تقریبا حدود 10 دقیقه برای افراد حاضر در جلسه صحبت کرد.

خروجی جلسه این بوده که این اشتباهات گذشته نباید تکرار شود

اینکه در چنین جلسه‌ای مشخص می‌شود اتفاقاتی که طی چند سال اخیر در استقلال رقم خورده اشتباه بوده و پای دلالان به باشگاه باز شده و نباید 16 بازیکن از استقلال می‌رفتند، مسئله‌ای است که همه به آن اذعان داشتند و خروجی جلسه این بوده که این اشتباهات نباید تکرار شود. به این خاطر است که می‌گویم جلسه، جلسه خوبی بود.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چه شد که استقلال پدیده‌اش را مفت از دست داد؟

ش سپتامبر 7 , 2019
به گزارش مشرق، تمام کسانی که از درآمد ۸۰۰ هزار یورویی استقلال در فروش اللهیار صیادمنش به فنرباغچه خوشحال بودند، شاید در اندازه نگاه خود حق داشتند چون در باشگاه‌های ایرانی به رایگان از دست دادن ستاره‌ها تازگی ندارد و تاریخچه‌ای طولانی می‌توان درباره‌اش ...