حسن روشن: استقلال با فرهاد مجیدی بهتر شده است اما با ایده‌آل فاصله دارد

حسن روشن

پیشکسوت تاج و باشگاه استقلال گفت: تیم مجیدی با ریتمی بهتر، روحیه تیمی خوب و روندی قانونمندتر عمل می‌کند، در کل می‌توان گفت استقلال مجیدی تیم‌تر و بهتر از گذشته بازی می‌کند.

    

 به گزارش استقلال نیوز، حسن روشن پبشکسوت تاج و باشگاه استقلال در گفتگو با ایلنا، درباره آخرین نتایج استقلال‌ پیش از ورود به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا،صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

    

آخرین نتیجه استقلال‌ پیش از ورود به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا؟

استقلال در بازی مقابل پرسپولیس یا سپاهان تکلیف قهرمانی را روشن نمی‌کند بلکه بازی مقابل فولاد، مسجد سلیمان، سایپا، مس رفسنجان و اینگونه تیم‌ها یا همین تقابل با پیکان، اصلی‌ترین فرایند تعیین قهرمان پایانی لیگ خواهد بود. در اینکه استقلال تیم برتر زمین بود و بیشترین سهم از بازی را داشت و با یک بازی هجومی تا آخرین دقایق به دنبال کسب سه امتیاز بازی بود شکی نیست، اما آنچه یک تیم قهرمان و برتر را متفاوت از تیم‌های معمولی می‌کند چیزی ورای این موضوعات است.

* سبک بازی استقلال به همراه فرهاد مجیدی؟

بازیکنان در انتقال توپ از دفاع به حمله سرعت لازم را نداشتند. آنها می‌توانستند با این فاکتور اجازه آرایش چند لایه و سخت را به مدافعین حریف ندهند. صرف نظر از کاستی‌های فنی و تاکتیکی، تیم مجیدی با ریتمی بهتر، روحیه تیمی خوب و روندی قانونمندتر عمل می‌کند. در کل می‌توان گفت استقلال مجیدی تیم‌تر و بهتر از گذشته بازی می‌کند.

* شرایط استقلال در لیگ قهرمانان آسیا؟

آنالیز و شناخت دقیقی از رقبا ندارم؛ اما به طور کلی می‌دانم الدحیل و الاهلی تیم‌های گران قیمتی هستند که از بازیکنان خارجی خوبی استفاده می‌کنند. الشرطه هم مثل همه تیم‌های عراقی یک فوتبال قدرتی با چاشنی تکنیک فردی استفاده می‌کند. با توجه به فرصتی که تا آغاز این بازی‌ها مانده، تیم به شرایط مطلوب بدنی خواهد می‌رسد.

* شانس صعود از مرحله گروهی استقلال؟

استقلال به لحاظ نفری نفرات مورد نیاز برای صعود را در اختیار دارد، اما باید این نفرات به خوبی در این راه هدایت شده و از آنها به بهترین شکل ممکن بازی گرفته شود. در وهله اول باید سیستم‌های مناسب انتخاب شود و در وهله بعدی باید افراد به درستی در جای خود در این سیستم‌های درست قرار بگیرند. باید در تیم هم افزایی ایجاد شود؛ این مشکلی بود که استقلال در گذشته هم داشت. بعد از ورود مجیدی قدری شرایط بهتر شد، اما هنوز به ایده آل خود نرسیده است.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

آخرین اخبار از ACL2021؛ تست کرونای استقلالی ها مجددا منفی شد؛ عربستانی ها اعتراض استقلالی ها را پذیرفتند

هفته نوزدهم لیگ برتر/ توقف استقلال در بدترین زمان؛ دفاع اتوبوسی پیکان نتیجه داد!

مرحله 1/16 جام حذفی/ پیکان سواری به سبک فرهاد؛ استقلالی متفاوت اما کم دقت در گلزنی!

رسمی/ پایان التهاب هواداران با بازگشت خالق چهار؛ مجیدی و اتحاد به استقلال بازگشتند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۲ بازیکن سرخابی در بین ۶ ستاره غرب آسیا

س آوریل 13 , 2021
به گزارش مشرق، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه شروع لیگ قهرمانان آسیا در غرب به معرفی ۶ ستاره این فصل از رقابت ها پرداخته است.در سالی که شیوع ویروس کرونا تاثیر زیادی روی فوتبال گذاشت، کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام به معرفی ۶ بازیکن برتر غرب آ...