حریف استقلال یک تیم مرموز است

به گزارش مشرق، شاهین بیانی در خصوص شروع لیگ بیست و یکم و دیدار استقلال برابر هوادار که چهارشنبه ۲۸ مهر ماه برگزار می شود، گفت: امیدوارم که امسال یک لیگ پویا را در فوتبال مان شاهد باشیم. لیگی که بتواند ستاره های زیادی را به فوتبال معرفی کند و تیم ملی از این نفرات به خوبی استفاده کند.

وی تاکید کرد: در سال های گذشته لیگ ما پیشرفت محسوسی نداشت تعطیلات پی در پی باعث می شد تا روند کندی در لیگ به وجود بیاید و هرگز شاهد ظهور ستاره ها در فوتبال مان نبودیم اما باید امیدوار بود که این فصل این اتفاق رخ دهد تا فوتبال ما جذابیت بیشتری پیدا کند.

وی در مورد شرایط این روزهای استقلال هم گفت: آبی پوشان دچار تغییرات زیادی شدند، از کادر مدیریتی، کادر فنی تا بازیکنان و امیدواریم این تغییرات برای استقلال مثبت باشد. استقلالی که در چند فصل گذشته روزهای خوبی را سپری نکرد و دشواری های زیادی داشت و نتوانست هوادارانش را راضی کند.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از استقلالِ مجیدی در تقابل با همبازی سابق

وی در ادامه گفت: آبی پوشان بعد از تحولات زیاد زیر نظر فرهاد مجیدی سرمربی جوان خود تمرینات شان را شروع کردند. چند بازیکن با تجربه و تاثیرگذار از تیم جدا شدن و جوانانی به استقلال آمدند که باید منتظر درخشش آنها باشیم البته هنوز نقاط ضعفی در تیم وجود دارد که به طور کامل برطرف نشده. دیدارهای تدارکاتی می تواند برای هر تیمی مفید باشد اما تیم ها وقتی در کوران مسابقات قرار می گیرند شرایط شان متفاوت می شود.

کاپیتان پیشین استقلال در ادامه گفت: یک بازیکن خارجی به جمع آبی پوشان اضافه شده و قرار است استقلال دو خارجی دیگر را به خدمت بگیرد. امیدوارم بازیکنان خارجی که به استقلال می آیند کیفیت بالایی داشته باشند نه اینکه فقط بیایند و بعد شکایت کنند و باعث دردسر برای استقلال شوند.

وی در مورد دیدار استقلال برابر هوادار که از لیگ یک به لیگ برتر آمده، گفت: همیشه در هفته های اول لیگ نمی توان انتظار زیادی از تیم ها داشت و آنها را تحلیل فنی کرد. حدود پنج هفته باید بگذرد تا تیم ها جا بیفتند شکل واقعی خود را پیدا کرده و بعد آنها را از نظر فنی تحلیل کرد. هوادار یک تیم ناشناخته است که از لیگ یک به لیگ برتر آمده، آنالیزی از این تیم صورت نگرفته ضمن اینکه سرمربی این تیم سال ها در استقلال بازی کرده و شناخت خوبی از آبی پوشان دارد.

این پیشکسوت ادامه داد: استقلال اگر می خواهد به قهرمانی دست یابد باید اشتباهات گذشته را تکرار نکند. آبی پوشان در دو، سه فصل اخیر و در دور رفت امتیازات زیادی را از دست دادند که در دور برگشت نتوانستند آن را جبران کنند و همین مساله باعث شد که از قهرمانی دور شوند. بنابراین لازم است از همین هفته اول با تمام قوا مقابل حریفان ظاهر شده تا بتوانند به آنچه که مورد نظرشان است دست یابند.

بیانی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوار بودیم که با شروع لیگ تعداد اندکی از هواداران به ورزشگاه آمده و گرمای خاصی به فوتبال مان ببخشند اما قرار نیست این اتفاق رخ دهد اما امیدواریم هر چه زودتر طرفداران فوتبال بتوانند به ورزشگاه آمده تا هم به بازیکنان محبوب شان روحیه دهند و هم ورزشگاه ها را از سکوتی که دو سال است در آن است خارج کنند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۴ استقلالی در لیست مهدوی‌کیا

چ اکتبر 20 , 2021
به گزارش مشرق، مهدی مهدوی کیا، سرمربی تیم ملی زیر ۲۳ سال اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو را به شرح زیر اعلام کرد: سینا عبداللهی از ماشین سازی تبریز  محمد خدابنده لو، سلطانی مهر، میلاد کر از ذوب آهن اصفهان  یاسین سلمانی از سپاهان اصفه...