حجت نظری: گزارش مجلس برای ما معتبر است؛ تا امروز از استقلال حقوقی دریافت نکرده ام

حجت نظری

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: گزارش مجلس شورای اسلامی به عنوان قانونگذار و تصمیم گیرنده معتبر است و ما بر اساس آن عمل خواهیم کرد.  

   

به گزارش استقلال نیوز، حجت نظری عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال که در نشست هیات مدیره باشگاه استقلال شرکت کرده بود در پایان این جلسه در گفتگو با خبرنگاران در مورد خروجی نشست هیات مدیره توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه می خوانید:

* گزارش مجلس برای ما معتبر است

مجلس نهاد قانونگذاری و تصمیم گیرنده است و این گزارش برای ما معتبر است، ما باید گزارش‌ها را بعد از اینکه نهادهای ذیربط تعیین تکلیف کردند، بر آن اساس عمل کنیم.

* صحبتی از استعفای منزوی مطرح نشد

من تا جایی که بودم صحبتی از استعفای منزوی مطرح نشد. تا زمانی که در جلسه بودم حرفی در این زمینه نشد.

* تا قرارداد قبلی فسخ نشده حق بستن قرارداد با اسپانسر جدید را نداریم

همچنان صحبت درمورد بستن قرارداد با اسپانسر جدید در جریان است. ما نمی‌خواهیم بعدا برای هیچکدام از اعضای هیات مدیره مشکل پیش بیاید. اینجا چیزی که مهم است پیش از عقد قرارداد جدید باید حتما تکلیف کارگزار قبلی مشخص شود. یا باید قرارداد قبلی لغو شود یا یکی از طرفین با مستندات قرارداد را فسخ کنند ولی امیدوارم این موضوع تکلیف مشخص شود.

* امکان اقاله بین باشگاه و اسپانسر همیشه وجود دارد

امکان اقاله بین باشگاه و اسپانسر همیشه وجود دارد و طرفین همیشه می توانند قرارداد را به پایان برسانند.شما نمی توانید وقتی ملکی را اجاره دادید بدون روشن کردن تکلیف مستاجر آن ملک را به فرد دیگری اجاره بدهید.

 * سند مرغوبکار و حجازی به زودی به نام استقلال زده می شود

در خصوص انتقال مالکیت ورزشگاه امام رضا (ع) هنوز اقدام اساسی صورت نگرفته است. صرفا صحبت ها کلی بوده ولی در نهایت چون مالک هر 2 باشگاه وزارت ورش است باید بین این نهاد و مدیریت شهری مذاکره صورت بگیرد. عمدتا در مورد املاک 2 باشگاه نسبت به فضاهایی صحبت شده که در اختیار وزارت ورزش است. ورزشگاه مرغوبکار و کمپ مرحوم حجازی خیلی زود سند آن به اسم استقلال زده خواهد شد.

 * به دنبال این هستیم که زمین تمرین برای ضد عفونی مهیا شود

اینکه بازیکن ها از تست کرونا  در بیمارستان ناراحت هستند باید بگویم که به هر حال می‌شود در مورد فضای ایزوله کارهایی را انجام داد ولی تست باید انجام شود چون تمرین این عزیزان کنار هم خطرناک است. روی این موضوع می شود بحث کرد و بحث اصلا لاینحلی نیست. اگر بازیکنان می خواهند در فضای بیمارستان حاضر نشوند می شود این کار را در محل تمرین انجام داد. ما به دنبال این هستیم که فضای ورودی زمین تمرین برای ضد عفونی مهیا شود.

* تا امروز از استقلال حقوق نگرفته ام

من کلا یک حق جلسه از شورا دریافت می‌کنم، نه تا امروز از استقلال حقوق گرفته ام و نه در دیگر جلسات مدیرت شهری پولی گرفته ام.

اخبار باشگاه استقلال

     


 مطالب مرتبط:

حجت نظری: در تلاش هستیم تا مشکلات را برطرف کنیم؛ مجیدی به جلسه با سعادتمند خواهد آمد

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ورود مجلس به حقوق دریافتی مدیرعامل استقلال

س مه 19 , 2020
به گزارش مشرق، صبح امروز (سه‌شنبه) کمیسیون تحقیق و تفحص مجلس در صحن علنی مجلس، ایرادهایی به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وارد کرد.احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال که زمانی رییس هیئت‌مدیره بوده، با ایراداتی از سوی مجلسی‌ها مواجه گردید. در گزارش کمیسیون تح...