حجت نظری: برخی درصدد تحریک شفر بودند تا مانع صدور تائیدیه شوند؛ از صبوری کادر فنی و بازیکنان جدید سپاس‌گزاریم

حجت نظری

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) گفت: پول شفر نیز پرداخت شد اما به‌خاطر برخی مشکلات، تائیدیه خیلی دیر به ما رسید و باز شدن پنجره نقل و انتقالات به بعد از تعطبلات آخر هفته فیفا به تعویق افتاد.

   

به گزارش استقلال نیوز، حجت نظری عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با سایت باشگاه استقلال، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

پول شفر نیز پرداخت شد اما به‌خاطر برخی مشکلات، تائیدیه خیلی دیر به ما رسید

بالاخره با پیگیری‌هایی که انجام شد،شب گذشته وکیل آقای شفر تائیدیه پول‌های واریزی به حساب سرمربی اسبق استقلال را ارسال کرد. البته ما شرمنده هواداران هستیم که کارها با کندی پیش رفت اما در این مورد، تمام واریزی‌ها از چند روز قبل انجام شده بود. یعنی همزمان با پرداخت بدهی‌های باشگاه به جباروف و تیم پاختاکور ازبکستان، پول شفر نیز پرداخت شد اما به‌خاطر برخی مشکلات، تائیدیه خیلی دیر به ما رسید. آقای شفر انتظار داشت در همین مرحله مطالبات مربوط به پسرش هم پرداخت شود که به‌خاطر رای فیفا به نفع استقلال و نیز درنظر گرفتن منافع باشگاه، این کار را نکردیم. البته اخبار ضد و نقیضی هم به ما رسیده که برخی افراد درصدد تحریک سرمربی اسبق استقلال بودند تا مانع صدور تائیدیه شوند که امیدوارم صحت نداشته باشد.

تمام تلاش‌مان را کردیم هواداران و عاشقان استقلال را از نگرانی در بیاوریم!

تمام تیم مدیریتی باشگاه برای باز شدن پنجره بسیج شدند و حتی خبر دارم ، آقای خلیل‌زاده، رئیس هیات مدیره، برای فیصله دادن به این ماجرا شب گذشته در راه بازگشت از سفر بودند. هوادار حق دارد نگران باشد و گاهی ممکن است به دلیل همین نگرانی، حرف‌هایی هم بزند که به مذاق هیات مدیره و مدیران باشگاه خوش نیاید. ضمن اینکه هرگز توهین را تائید نمی‌کنم اما برای نگرانی هوادار احترام قائلم و باید تاکید کنم ما در راستای انجام وظیفه‌مان کوتاهی نکردیم و تمام تلاش‌مان را کردیم هواداران و عاشقان استقلال را از نگرانی در بیاوریم.

همدلی و اتحاد در باشگاه نوید یک فصل غرورانگیز را می‌دهد

باتوجه به اینکه تائیدیه آقای شفر دیر به دست‌مان رسید، امیدواریم بتوانیم در اولین فرصت نامه فیفا برای باز شدن پنجره را دریافت کنیم تا قراردادهای جدیدمان را ثبت و از بازیکنان جدید استفاده کنیم. چیزی که مهم است آمادگی بالای تیم و برنامه‌ریزی‌های خوب کادر فنی است و مطمئنیم امروز بازی تماشاگر پسندی را به نمایش خواهند گذاشت.

از صبوری کادر فنی، به ویژه سرمربی توانمندمان و همچنین بازیکنان جدید سپاس‌گزاریم که علی‌رغم این اتفاقات، صبورانه با مدیریت باشگاه همکاری کردند. این همدلی و اتحاد در باشگاه نوید یک فصل غرورانگیز را می‌دهد.

اخبار باشگاه استقلال

     


 مطالب مرتبط:

وینفرید شفر: مددی گفت اطلاعی از بیانیه باشگاه نداشت؛ پیشنهاد دادم رایگان در آسیا سرمربی استقلال باشم!

استقلال جولانگاه مدیریت ابلهانه / اندکی بعد از بیانیه سراسر توهین باشگاه استقلال به شفر، وکیل او دریافت وجه را تایید کرد!

پنجره همچنان بسته؛ مدیران دنبال پرتغال فروش/ بیانیه‌ باشگاه استقلال در خصوص شفر قابل قبول هواداران نیست

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برخی افراد دنبال تحریک شفر بودند

ش نوامبر 7 , 2020
به گزارش مشرق، حجت نظری اظهار داشت: بالاخره با پیگیری‌هایی که انجام شد، شب گذشته وکیل آقای شفر تائیدیه پول‌های واریزی به حساب سرمربی اسبق استقلال را ارسال کرد. البته ما شرمنده هواداران هستیم که کارها با کندی پیش رفت اما در این مورد، تمام واریزی‌ها ا...