حاجیلو: سر ما را بریدند

به گزارش مشرق، اصغر حاجیلو پس از پایان بازی استقلال و صنعت نفت آبادان گفت: دیشب به فریبرز محمودزاده گفتم برای صنعت نفت این بازی برای صنعت نفت فرقی نمی‌کند اما برای ما فرق می‌کند و مهم است. باید حداقل سه داوری که شرایط این بازی را داشتند و باتجربه بودند را برای این مسابقه می‌گذاشتند. به سعید فتاحی گفتم همه این توپ را دیدند، ۵ داور چشمشان را بستند و اوت گرفتند. اگر این توپ اوت نبود، چه؟ فتاحی به من گفت هرچه می‌خواهی بگو! آقای فتاحی! من چیزی نمی‌گویم، چون اجازه بی‌ادبی و توهین نداریم، اما سر ما را بریدند.

بیشتر بخوانید:

تساوی پرسپولیس، سپاهان و استقلال / قهرمان لیگ هفته آخر مشخص می‌شود +عکس و جدول

حاجیلو در ادامه گفت: به تیم داوری و به خصوص آقای فتاحی تبریک می‌گویم. آقای فتاحی! این توپ اوت نبود، خودت می‌دانی و سازمان لیگ و قضاوت مردم!

سرپرست استقلال در خصوص اخراج فرهاد مجیدی گفت: معمولاً این‌طور است. وقتی حقیقت را می‌گویند باید اخراج شوند. این قانون است. اشکالی ندارد. به ما فحاشی کردند، هرچه خواستند از بالا به سرمان زدند، اما سرمان را پایین انداختیم. با این تیم داوری سرمان را بریدند. ما بهترین موقعیت را داشتیم که این بازی و بازی بعدی را ببریم و حتی شانس قهرمانی داشته باشیم، اما متأسفانه نگذاشتند این اتفاق بیفتد.

وی در ادامه افزود: مسبب این مسئله سازمان لیگ است یا کمیته داوران یا …، از آنها نمی‌گذریم. استقلال همیشه مظلوم بوده است چون حق بی‌احترامی نداریم. آقای فتاحی! از شب گذشته با این داوران معلوم بود چه اتفاقی می‌افتد. هرگز شما را نمی‌بخشم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ دیدار تیم‌های صنعت نفت و استقلال

ی مه 12 , 2019
مشرق نیوز - عکس/ دیدار تیم‌های صنعت نفت و استقلال ...