جمشید نورشرق: خطر حذف استقلال از آسیا جدی نیست؛ استقلال همچنان چند پرونده مختومه نشده دارد!

k,v avr

پس از ضرب الاجل AFC برای باشگاه های ایرانی، باشگاه استقلال  که با بسیاری از طلبکاران خود تسویه حساب کرد بود مجددا در خطر حذف از آسیا قرار گرفت.

به گزارش استقلال نیوز، از روز گذشته خبرهای مختلفی مبنی بر حذف استقلال از آسیا به دلیل عدم تسویه حساب با طلبکاران خود به گوش می رسد.

جمشد نورشرق در گفت‌و‌گو با شبکه خبر پیرامون شایعه حذف استقلال از آسیا صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* استقلال همچنان چند پرونده بسته نشده دارد!

از ابتدای طرح موضوع مجوز حرفه‌ای هر 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس تلاش‌های زیادی انجام دادند. باشگاه پرسپولیس تقریبا بدهی‌های خود را از بین برد و تعهدات خود را پاک کرد. باشگاه استقلال دیون بیشتری داشت ولی با تلاش‌های هیات مدیره و مدیران این باشگاه آنها هم تا حدی زیادی دیون معوقه خود را پرداخت کردند. البته تعداد زیادی از پرونده های استقلال باقی مانده، دو یا سه پرونده هم برای باشگاه پرسپولیس باقی مانده ولی چون ارقام آن زیاد نیست امیدواریم این دیون پرداخت شود تا آنها هم مجوز حرفه‌ای را دریافت کنند.

* پرداخت مالیات بزرگترین مشکل باشگاههاست

دریافت کننده وجوه باید خودش نسبت به مالیات بر درآمدش اقدام کند ولی بعضا در برخی قراردادها شروطی گنجانده می شود که باشگاه ها مالیات بازیکنان را پرداخت کنند. مشکل اینگونه شرط‌ها است که از سوی باشگاه هم پرداخت نمی‌شود. از طرفی بازیکن خواستار پرداخت مالیات می‌شود و همین باعث ایجاد اختلاف مالی بین بازیکن و باشگاه می‌شود.

 * باشگاه بدهکار حق جذب بازیکن خارجی ندارند

در مورد بازیکنان خارجی مکررا صحبت کردیم، البته کمیته ای در فدراسیون تشکیل شده که قید کردیم اگر باشگاهی بدهی داشته باشد نمی‌تواند بازیکن خارجی جذب کند.

* خطر حذف استقلال از آسیا جدی نیست

 به نظر من نمی‌تواند این موضوع جدی باشد و باشگاه استقلال تمامی پرونده های خود را مختومه کرده و فقط چند پرونده با مبالغ کم مانده که آن هم به زودی مختومه می شود.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

امیرحسین فتحی: برای مدیریت استقلال اعلام آمادگی می کنند انگار مناقصه است؛ خطر حذف از آسیا جدی است!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پندار توفیقی: امیدوارم ناداوری ها علیه استقلال تمام شود؛ در صورت لزوم به باشگاه کمک خواهم داد 

ش سپتامبر 28 , 2019
معاون ورزشی سابق باشگاه استقلال گفت: هنوز برای حضور مجدد در استقلال از وزارت ورزش کسی با من صحبتی نکرده ولی حاضرم هر کمکی باشد انجام دهم! به گزارش استقلال نیوز،با توجه به عدم نتیجه‌گیری استقلال در لیگ برتر، صحبت‌هایی مبنی بر تغییرات در مدیریت این ب...