جریمه بازیکنان و کادر فنی استقلال؛ اقدام شتاب زده هیات مدیره برای فرار از انتقادات!

باشگاه استقلال

هیات مدیره باشگاه استقلال در اقدامی عجیب بازیکنان و کادر فنی این باشگاه را جریمه مالی کرد.

به گزارش استقلال نیوز، براساس اعلام امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال از مبلغ قرارداد کلیه بازیکنان و اعضای کادر فنی به دلیل کسب نتایج دور از انتظار در لیگ برتر و کنار رفتن از مسابقات جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا که باعث جریحه دار شدن احساسات هواداران عزیز و فهیم استقلال شده که همواره در سرما و گرما همواره حامی تیم محبوب خود بوده اند، 20 درصد کسر گردید.

چنانچه در پایان مسابقات نیم فصل این نتایج جبران و تیم نتایج مطلوبی کسب نماید، 10 درصد از این جریمه 20 درصدی مصوب، تعلیق خواهد شد.

به گزارش استقلال نیوز، باید منتظر ماند و دید که آیا هیات مدیره باشگاه به خاطر عملکرد فاجعه بار خود در زمان نقل و انتقالات، از دست دادن بازیکنان کلیدی و خرید بازیکنان بی کیفیت و همچنین عدم مدیریت و برنامه ریزی مسائل مربوط به تمرینات پیش فصل و فاجعه دربی سوپر جام که نقش اصلی آن را اکبر عباسی ملکی ایفا کرد، برای اعضای خود جریمه ای در نظر گرفته اند یا خیر؟

جریمه کردن بد نیست اما دوستان در هیات مدیره به جای التیام بخشیدن به مشکلات روحی و روانی بازیکنان و کادر فنی، اینچنین شتابزده عمل کرده و با صدور بیانیه ای که محوریت آن جریحه دار شدن احساسات هواداران عنوان شد، خود را پشت هوادارن پنهان کردند.

شاید اتفاقات اول فصل و از هم پاشیدن تیمی که یکی از اصلی ترین شانس های قهرمانی آسیا بود هم بر عهده کادرفنی و بازیکنان کنونی است نه هیات مدیره عالیقدر!

اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فتحی:تا من هستم شفر هم هست/از هواداران استقلال عذرخواهی می کنم

ج نوامبر 2 , 2018
امیرحسین فتحی  بعد از جلسه هیات مدیره در پاسخ به سوالی درباره جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: فردا جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال با حضور خود جناب آقای شفر برگزار می‌شود و آنجا صحبت‌های فنی مطرح می‌شود. نتیجه جلسه هم از ...