جدایی ۱۷ بازیکن استقلال شوخی نیست

به گزارش مشرق، رضا عنایتی کاپیتان سابق استقلال این روزها مشغول استراحت است. وی که در این فصل در لیگ یک مشغول به کار بود بعد از استعفا، چند روزی را برای استراحت به خارج از کشور رفته است. با وی در خصوص شرایط این روزهای استقلال به صحبت پرداختیم.

 شرایط استقلال را دنبال می‌کنید؟

در یک سفر کاری به کشور امارات آمدم. خیلی وقت است از شرایط استقلال خبر ندارم، فقط در خبرها خواندم که آنها دو بازی اخیرشان را پیروز شدند. امیدوارم بتوانند همین روند را ادامه دهند.

 استقلال در پنج هفته اول نتوانست نتایج خوبی را کسب کند علت را در چه دیدید؟

به هر حال با توجه به تغییراتی که در تیم به وجود آمده و بازیکنان زیادی از تیم جدا شده‌اند، این تیم نیاز به زمان دارد تا به شرایط ایده‌آل بازگردد. به هر حال جدایی ۱۷ بازیکن از یک تیم شوخی نیست. بالاخره مربی باید از بازیکنانش شناخت پیدا کند تا بتواند براساس تفکراتش تیمش را ساماندهی کند.

بیشتر بخوانید:

چه کسی شفر را علیه ایران تحریک کرد؟

پایان بی‌نظمی مهاجم استقلال

 خیلی‌ها معتقدند استقلال در خط حمله دچار مشکل است؟

با توجه به اینکه دیاباته مصدوم است، محسن کریمی رباط پاره کرده و تبریزی هم نتوانسته هنوز انتظارات را برآورده کند، ضعف گلزنی در این تیم مشهود است و نمی‌توان آن را کتمان کرد. به هر حال مدیران استقلال باید هرچه زودتر مهاجم تراز اولی را جذب تیم کنند.

 هواداران استقلال از عملکرد تبریزی رضایت ندارند. در این باره چه نظری دارید؟

در حال حاضر تنها کسی که می‌تواند به تبریزی کمک کند هوادار است و با توجه به شناختی که من از هواداران استقلال دارم آنها می‌توانند تبریزی را از این فشار خارج کنند. به هر حال تبریزی هم باید قبول کند انتظارات از او بالاست و باید هرچه زودتر به شرایط ایده‌آل سابقش بازگردد.

فکر می‌کنید استقلال امسال مدعی قهرمانی باشد؟

امسال کار سخت است. تیم‌های مدعی زیاد هستند و باید از تک تک امتیازات استفاده کرد. تیمی هم می‌تواند قهرمانی را کسب کند که امتیازات را در همان نیم‌فصل اول جمع‌آوری کند. استقلال اگر بتواند تا دو هفته آینده به شرایط خوبش بازگردد، می‌توان گفت مدعی قهرمانی است.

تیم ملی هم توانست مقابل کامبوج به یک برد پرگل دست پیدا کند؟

صحنه های این بازی را دیدم و خیلی خوشحالم که تیم ملی بعد از مدتها یک برد پرگل را کسب کرد. خط حمله تیم ملی بسیار شرایط خوبی داشت و نکته مثبت این بازی حضور جوانها در تیم بود. این نشان می‌دهد که ویلموتس لیگ را هم زیر نظر دارد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گرشاسبی در پرونده سوپرجام سر استقلال کلاه گذاشت؟

س اکتبر 15 , 2019
به گزارش مشرق، دادگاه CAS چندی پیش رأی نهایی خود را درباره پرونده سوپرجام سال 97 اعلام کرد که بر اساس آن، حکم فدراسیون فوتبال ایران مبنی بر سه بر صفر شدن نتیجه بازی به سود پرسپولیس و قهرمانی این تیم تأیید شد. پس از این ماجرا، اکبر عباسی ملکی عضو پیش...