جانشین استراماچونی قدرتمند شروع کرد +عکس

به گزارش مشرق، برد طوفانی بعد از مصاحبه‌ای طوفانی. کاری که شاید تنها از دست فرهاد مجیدی برآید. او در ایران علیه مدیران باشگاه صحبت کرد و از تاخیر در پرواز تیمش شاکی بود اما وقتی به امارات رسید همه چیز را خوب جلوه داد و کلامی از مشکلات سخن نگفت تا روحیه نماینده ایران را بالا نشان دهد و شاگردانش را از لحاظ روانی آماده یک جدال حیثیتی کند.

بیشتر بخوانید:

سکوت مجیدی با حمله به مدیران استقلال شکست

فرهاد مجیدی به مانند سال قبل اولین بازی خود به عنوان سرمربی استقلال را از آسیا آغاز کرد. با این تفاوت که او سال قبل در آزادی با الدحیل به نتیجه تساوی رسید و حالا الکویت را در زمین ثالث با 3 گل زیبا شکست می‌دهد تا جا در دل هواداران دوباره باز کند.

او که در جو سنگینی به عنوان جانشین استراماچونی وارد استقلال شده است، بدون توجه به مشکلات فراوان این تیم برای موفقیت هر چه بیشتر آبی‌ها تلاش می‌کند. درست به مانند بازی امروز که او کت و شلوار پوشیده در کنار خط حضور داشت و شاگردانش را با شور و حرارت هدایت می‌کرد. در این بین مشورت او با اعضای کادر فنی نیز خیلی به چشم آمد. به خصوص جلسه‌های دو نفره‌اش با لکیچ و حتی مجید نامجو مطلق که روحیه تیمی را در استقلال نشان می‌دهد.

اما پیش از همه همدلی بازیکنان و اعضای کادر فنی خیلی به چشم آمد. به خصوص حالا که طبق گفته مجیدی پرداختی بازیکنان بسیار کم است، مشکلات سخت افزاری در تیم وجود دارد و تنها نکته‌ای که او و استراماچونی بر روی آن توافق دارند، همدلی و غیرت بازیکنان است. درست مثل امروز که آبی‌ها با تنها یک تمرین غیرت ایرانی را معنی کردند و برای مصاف با الریان آماده می‌شوند.

همدلی و اتحادی که سه بار به تصویر کشیده شد، حلقه‌ای متشکل از اعضای کادر فنی که محور آن فرهاد مجیدی بود و دستیاران دور آن حلقه می‌زدند تا نشان دهند برای ادامه روند نیم فصل اول استقلال، مصمم تر از همیشه هستند. حالا استقلال با پشت سر گذاشتن دو ماه پر از فشار، قدم اول را محکم برداشت و حالا برای حماسه سازی به دوحه قطر پرواز خواهد کرد. جدال با الریان که برد در آن فرهاد را دوباره شیرین هواداران استقلال می‌کند و استراماچونی و دار و دسته‌اش را به خاطره‌ها می‌فرستد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازتاب صعود استقلال و شهر خودرو در رسانه‌های عربی

ش ژانویه 25 , 2020
به گزارش مشرق، سایت کوره به دنبال پیروزی ۳ بر صفر تیم استقلال برابر الکویت کویت در امارات نوشت: نماینده ایران که به جای میزبانی در تهران با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در امارات به مصاف تیم الکویت رفت با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد و صعود کرد. تیم استقلال...