تکرار اتفاق استقلال و شفر این بار برای استراماچونی

به گزارش مشرق، آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی سابق استقلال از طریق وکیل خود خواهان دریافت مطالباش از استقلال شده است. این در حالی است که او قراردادش را با استقلال فسخ کرده بود.

ماجرای استراماچونی و استقلال به مانند استقلال و وینفرد شفر سرمربی سابق آلمانی است. اگر استراماچونی برای فصل جدید فوتبال، تیمی را تحویل بگیرد، استقلالی‌ها تنها باید قرارداد یک فصل را به او بپردازند. مدیران استقلال از طریق وکلای خود قصد دارند پرونده را به CAS ببرند، چرا که اعتقاد دارند اگر چه استراماچونی قراردادش را فسخ کرد، اما اقدام او حرفه‌ای نبوده و پس از قسخ نیز پولش پرداخت شده است، به همین دلیل نباید استقلال پول دیگری به او بپردازد.

گفتنی است قرارداد استراماچونی و دستیارانش برای دو فصل یک میلیون و ۵۰۰ هزار یورو بود که برای هر فصل ۷۵۰ هزار یورو می‌شد. برای یک فصل، مسئولان استقلال بیش از ۴۰۰ هزار دلار به او و دستیارانش پرداخت کرده بودند. در صورتی که استراماچونی فصل بعد به تیمی نرود، آن وقت فاجعه رخ داده و استقلالی‌ها باید یک میلیون یورو به سرمربی ایتالیایی سابق خود بپردازند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس تیمی استقلال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

پ ژوئن 11 , 2020
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال امروز در یک بازی دوستانه به مصاف خوشه طلایی رفته است. نکته جالب اینکه بازیکنان استقلال پیش از شروع بازی  با رعایت پروتکل های بهداشتی و با فاصله از هم عکس تیمی انداختند تا به این شکل نشان دهند رعایت بهداشت برا...