توصیه مهم مدیرعامل سابق استقلال به استراماچونی

به گزارش مشرق، امیررضا واعظی آشتیانی مدیرعامل سابق استقلال معتقد است این تیم نیاز به فرصت دارد تا شرایطش از این هم بهتر شود. با آشتیانی در خصوص شرایط استقلال، آرای کمیته انضباطی و همچنین افشاگریهای مجیدی علیه تیم ملی امید و استیلی به صحبت پرداختیم.

 استقلال در دو هفته اخیر توانست پیروزی را کسب کند.

انصافا استقلال خوب بازی می‌کند و فکر می‌کنم هواداران هم از عملکرد این تیم راضی هستند. استقلال نیاز به فرصت دارد تا از این هم بیشتر هماهنگ شوند. این استراماچونی با استقلال حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.

چه توصیه‌ای به استراماچونی دارید؟

به نظرم باید استراماچونی از مسائل حاشیه‌ای دوری کند و تمرکزش را روی تیم بگذارد. او اگر بتواند رفتارش را کنار زمین کنترل کند می‌تواند بیشتر با استقلال موفق شود.

قبول دارید استقلال در خط حمله دچار مشکل است؟

خط حمله استقلال دچار تحول شده. تیمی موفق است که تمام ارکان آن همدیگر را خوب پیدا کنند. یک مهاجم زمانی موفق است که خط هافبک خوب داشته باشد. پیش‌بینی من این است که تعطیلی لیگ خیلی به نفع استقلال است که بتواند نقاط ضعفش را برطرف سازد.

بیشتر بخوانید:

بهتاش فریبا: به استراماچونی فرصت دهید

 نظرتان در خصوص آرای کمیته انضباطی در مورد دربی چیست؟

ابتدا باید مشخص شود که این پولها و جریمه‌ها در چه جهتی هزینه می‌شوند. باید یک تعریف از این رأی‌ها ارائه شود اما تا جایی که من می‌دانم این پولها تکلیف مشخصی ندارند. در قوانین موجود دست زدن به داور مجازات دارد و همه هم می‌دانند که بازیکنان نباید با داور برخوردی داشته باشند. زمانی که من مدیرعامل استقلال بودم آقای نصیرزاده می‌آمد و در طول فصل برای بازیکنان کلاس‌های داوری می‌گذاشت تا بازیکنان با مسائل داوری آگاه شوند. به نظر من برخی از این بازیکنان اشتباهی فوتبالیست شده‌اند.

 رأی دادگاه CAS هم اعلام شد و استقلالی‌ها سوپرجام را باختند؟

من استقلالی‌ هستم و اتفاقات را آن موقع هم رصد می‌کردم. باید قبول کنیم که هیات مدیره، مدیرعامل و سرمربی وقت استقلال آن موقع تمایلی به برگزاری بازی سوپرجام نداشتند و اعتراض زدن یک اشتباه محض بود چون رأی کاملا روشن بود. اگر آن موقع از من مشورت می‌گرفتند قطعا می‌گفتم اعتراضی انجام ندهند.

 این روزها هجمه‌های زیادی علیه خطیر معاون سابق استقلال صورت گرفته است؟

به اعتقاد من کسی حرف جدیدی بزند مشکلی ندارد اما کسی که بخواهد مدام حمله کند و دست به افشاگری بزند فایده‌ای ندارد زیرا این حرفها، حرفهای زرد است و تمامی ندارد. برخی رسانه‌ها مقصر هستند که حرفهای بی‌ارزش را منعکس می‌کنند.

فتحی در مصاحبه‌ای با رسانه باشگاه استقلال اعلام کرده اتفاقات سوپرجام در زمان وی نبوده است این حرف درست است؟

شاید ایشان آن موقع مدیرعامل نبوده اما اقامه دعوا و شکایات را که خودش انجام داده است. فکر می‌کنم آن فردی که آن موقع به استقلالی‌ها گفته شکایت کنید مدارک موجود را مطالعه نکرده بود که چنین پیشنهادی داده بود.

 فرهاد مجیدی هم در مصاحبه‌ای علیه استیلی دست به افشاگری زد. نظرتان در این باره چیست؟

در مورد تیم امید باید بگویم تجربه نشان داده که برایشان زیاد مهم نیست. یک زمان صفر تا 100 تیم امید را به حبیب کاشانی دادند و الان هم افشاگری‌های مجیدی نشان می‌دهد که با استیلی هم چنین برخوردی را انجام دادند. اگر یادتان باشد من یک بار گفتم که مراقب لهجه‌ها باشید. پیش‌بینی این روزها را می‌کردم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

امیرحسین صادقی: با تفنگ سامچه ای به جنگ می رویم؛ مدیر استقلال باید یکی مثل فتح الله زاده باشد

چ اکتبر 9 , 2019
کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال همین حالا هم شانس قهرمانی دارد به شرط آنکه مدیر توانمند در این باشگاه فعالیت کند.            به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین صادقی پیشکسوت باشگاه استقلال  در گفت‌و...