تلاش شبانه برای حضور مجیدی روی نیمکت استقلال

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال شب گذشته در مشهد مقابل پدیده تن به شکست داد تا شانس قهرمانی را تقریباً از دست بدهد و همین موضوع باعث شد مسئولان باشگاه استقلال به دنبال راهکار برای برکناری وینفرد شفر باشند.

امیرحسین فتحی و همکارانش که طی هفته‌های گذشته نشان دادند چندان راغب به همکاری با شفر نیستند، بعد از باخت تیم استقلال در مشهد جلساتی را برگزار کرده و تماس‌هایی را برای چگونگی برکناری وینفرد شفر برقرار کردند.

این مربی آلمانی یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و برکناری او با رقم دلار فعلی بیش از ۱۵ میلیارد تومان برای این باشگاه هزینه خواهد داشت اما مسئولان باشگاه استقلال به هر شکل ممکن به دنبال کنار گذاشتن این مربی آلمانی هستند.

بیشتر بخوانید:

بازی دیگر تمام شد، نظرم را به فتحی می‌گویم

از سوی دیگر شنیده می‌شود جلساتی با فرهاد مجیدی برای حضور روی نیمکت استقلال برگزار شده اما دستیار شفر هنوز پاسخی به این پیشنهاد نداده و مسئولان باشگاه استقلال تصمیم دارند در صورت رضایت مجیدی او را به عنوان سرمربی انتخاب کنند.

باید دید آیا استقلالی‌ها می‌توانند راهکاری برای برکناری وینفرد شفر آلمانی پیدا کنند یا خیر اما آنچه مشخص است این که فعلاً آبی‌ها گزینه‌ای در اختیار ندارند و اسامی مطرح شده در صفحات مجازی که ماگات، دونادونی و … فقط شایعات مجازی محسوب می‌شوند.

تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان استقلال خوزستان است و سپس در تهران باید به مصاف الدحیل قطر برود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش مباشری به شایعه برکناری شفر

ی آوریل 28 , 2019
به گزارش مشرق، هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال در خصوص شایعه برکناری وینفرد شفر از این تیم اظهار داشت: بنده تا ساعت ۳:۳۰ بامداد کنار آقای فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در لابی نشسته بودم که هیچ صحبتی در این خصوص عنوان نشد یا اگر هم قرار است اتفا...