تلاش تیم‌های ایرانی در آسیا مثل رقابت خودروی داخلی با خارجی است

به گزارش مشرق، حسن روشن درباره عدم موفقیت تیم‌های ایرانی برای قهرمانی در آسیا اظهار داشت: چندین سال است که به هر دری می‌زنیم تا قهرمان شویم اما شکست می‌خوریم و برمی‌گردیم. با این مشکلاتی که برای تیم‌های ایرانی وجود دارد، چه انتظاری باید داشته باشیم.

وی افزود: تیمی مثل استقلال برای سفر به قطر پول نداشت. به خاطر دارم مدیرعامل وقت به همراه معاون و یک بازیکن چون پول نداشتند به قطر بروند از یکی از دوستانم در نمایشگاه ماشین دنبال قرض کردن دلار بودند. با این شرایط درست است تیمی به قهرمانی برسد؟

بیشتر بخوانید:

اولیایی: نمی‌شود دست و پای مدیرعامل را ببندیم و بگوییم شنا کن!

پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: پرسپولیس چهار دوره متوالی است که قهرمان ایران می‌شود، چرا قهرمان آسیا نمی‌شود؟  رقابت تیم‌های ایرانی مثل رقابت ماشین‌های تولید داخل با ماشین‌های خارجی است. آیا این خودروها از نظر کیفیت قابل مقایسه هستند؟

روشن درباره کری‌خوانی عجیب بازیکنان استقلال و پرسپولیس برای یکدیگر گفت: زمانی که در دربی سال 52 تیم تاج 6 گل خورد، بازیکنان حریف خوشحالی و بپر، بپر نکردند و به سمت بازیکنان ما آمدند که اشک می‌ریختند. فردای همان روز صاحب باشگاه دسته گل تبریک فرستاد. زمانی هم که استقلال قهرمان آسیا شد، پرسپولیسی‌ها برای تقدیر به فرودگاه آمده بودند اما الان می‌بینیم بازیکنان استقلال و پرسپولیس برای یکدیگر کری می‌خوانند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استراماچونی و یک «ان شاءالله» برای بازگشت!

س دسامبر 22 , 2020
به گزارش مشرق، آندره استراماچونی سرمربی ایتالیایی به قدری عملکرد خوبی در استقلال داشت که باوجود جدایی اش از این تیم همچنان به شکل عجیبی از سوی هواداران فوتبال ایران و بخصوص استقلالی‌ها دنبال می‌شود. هر پیام یا مصاحبه استراماچونی بازتاب گسترده‌ای در ...