تغییر موضع ۱۸۰ درجه‌ای AFC؛ میزبانی باشگاه‌های ایران باید بررسی امنیتی شود!

به گزارش مشرق، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار بیانیه‌ای؛ از انتقال دیدارهای خارج از خانه تیم‌های فوتبال ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به سه هفته نخست مرحله گروهی این رقابت‌ها خبر داد.

بیشتر بخوانید:

AFC، چین را هم مثل ایران محروم کرد

در ادامه این بیانیه آمده است: این امر فرصت می‌دهد تا «ارزیابی مجدد» از نگرانی‌های امنیتی در ایران [برای بازی‌های برگشت] صورت گیرد.

این در حالی است که باشگاه‌های ایرانی و نیز وزارت ورزش و جوانان، پیشتر اعلام کرده بودند که AFC تضمین داده که دیدارهای برگشت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، در کشور ایران برگزار خواهد شد.

Let's block ads! (Why?)

یک دیدگاه برای “تغییر موضع ۱۸۰ درجه‌ای AFC؛ میزبانی باشگاه‌های ایران باید بررسی امنیتی شود!

  1. یکی پیدا بشه این صحبت بنده را به گوش آف سی برساند،اولا خجالت نمی کشید بازی فوتبال که برای تماشا چی ،بازی میشه را توورزشگاه های امارات و قطر بدون تماشاچی وبدون فوتبال فهم برگزار میکنید.دوما هنوز نمی دانید که هرچه با مردم ایران بد تا کند.ما مردم ایران را سرلج می اندازندوما برای تلافی نیروی مظاعف پیدا میکنیم سوما اگرکره ماه هم ببرند،این کشورها در ورزش که یک بازی دوستانه است حرفی برا گفتن ندارند.اینها اگرشعورداشتند می بایست تمام بازیها را با ادله محکم توایران برگزار می‌کرد ند.چون آسمان ایران امنتر از آسمان تمام کشورهای عربیه،بیشترین تماشاچی رادرآسیا دارد.تمام ملت ایران فوتبال دوست و فوتبال فهم هستند،ازهمه مهمتر ماملتی مهمان نواز هستیم.اگروزارت ورزش ترتیبی بده بنده حاضرم با این آقایان یک مناظره ومباحثه ای9 کنم وبا ادله محکم تو یک پخش سراسری اینها را محکوم کنم تا دنیا بداند توآسیا کلا ورزش جنبه سیاسی پیدا کرده ودرآخربهشان بفهمانیم که هرکس وهرملتی که ما را درتنگنا قراربده،مامردم ایران متحدترمیشیم وبرامبارزه توهرمیدانی با نیرویی مظاعف مبارزه میکنیم ،آخه درودیواروصندلی خالی فوتبال میخادواسه چی؟
    درضمن بنده دبیرچهل سال خدمت به این کشورم وآدمی هستم که این توانایی را دارم که یک تنه با ده نفر مباحثه کنم درانظارتمام مردم دنیا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مدافع بلغاری مدنظر استقلال وارد تهران شد

چ ژانویه 29 , 2020
به گزارش مشرق، «نیکولای بودروف» مدافع مورد نظر باشگاه استقلال صبح امروز وارد تهران شد. این بازیکن در صورت موفقیت در تست‌های پزشکی با امضای قرارداد استقلالی خواهد شد. بیشتر بخوانید: غفوری: مگر بازیکنان بیش‌از حقشان خواسته‌اند؟ بودروف ۳۳ ساله با س...