تعجب هواداران استقلال از بی‌تفاوتی باشگاه

به گزارش مشرق، در اینکه احمد سعادتمند رابطه نزدیک و تنگاتنگی با وزارت ورزش و جوانان دارد و پرسنل این وزارتخانه محسوب می‌شود، شکی نیست. او که تا چندی قبل مدیرکل دفتر آموزش پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان بود و سپس حسن رنگرز جایگزینش شد ظاهراً مقابل وزارت ورزش و جوانان کاملاً منفعل است.

بیشتر بخوانید:

قرض ۸۰۰ میلیونی برای پول دیاباته و میلیچ

در روز‌های اخیر پس از انتشار بیانیه جدید وزارت ورزش و جوانان در ممنوعیت خرید بازیکن و مربی خارجی، بسیاری از پیشکسوتان و مدیران اسبق نسبت به این تبعیض فاحش بین استقلال و پرسپولیس با دیگر تیم‌های لیگ برتری واکنش نشان داده‌اند، ولی هنوز باشگاه استقلال و شخص مدیرعاملش هیچ موضعی در این باره اتخاذ نکرده است. موضعی که می‌تواند در آینده و در ارتباط با حضور مقتدرانه یا ضعیف این تیم در دوره‌های بعدی لیگ قهرمانان آسیا نقش مؤثری داشته باشد. پس از چهارمین روز سکوت باشگاه استقلال در قبال این دستور وزارتخانه‌ای صدای هواداران استقلال در شبکه‌های مجازی درآمده و از سعادتمند می‌پرسیدند چرا به این رأی ناعادلانه اعتراض نمی‌کند؟ چرا استقلال به خاطر سوءمدیریت نفرات قبلی باید تاوان بدهد و در آینده بخت قهرمانی‌اش کاهش یابد؟

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

داستان تکراری/ دیاباته: می خواهند مرا از استقلال جدا کنند؛ سعادتمند: به تمام تعهدات خود در قرارداد دیاباته پایبندیم!

چ مه 13 , 2020
شیخ دیاباته در واکنش به عدم پرداخت مطالباتش گفت: گویا یه عده می خواهند مرا از باشگاه استقلال دور کنند و هواداران بدانند مقصر این جدایی من نیستم  به گزارش استقلال نیوز، جریان جداسازی ستاره های استقلال و فراری دادن آنها از تیم آبی پوش داستان تکر...