تساوی استقلال برابر پیکان در نیمه اول

به گزارش مشرق، روز دوم از هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر عصر امروز سه شنبه با دیدار تیم های پیکان و استقلال در ورزشگاه شهدای شهر قدس پیگیری شد که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

در نیمه اول این دیدار استقلال بخش عمده زمان بازی را در اختیار داشت و بارها تا نزدیک محوطه جریمه تیم پیکان پیش رفت اما نتوانست موقعیت خطرناکی را روی دروازه این تیم ایجاد کند. 

مهمترین اتفاق نیمه اول مصدومیت آرش رضاوند هافبک میانی تیم استقلال بود که در دقیقه ۲۱ جای خود را به داریوش شجاعیان داد. 

ترکیب تیم فوتبال استقلال در بازی امروز 

استقلال در ۱۰ دقیقه پایانی نیمه اول پشت محوطه جریمه پیکان توپ و میدان را در اختیار گرفت و سعی کرد با استفاده از پا به توپ شدن مهدی قایدی نظم خط دفاعی پیکان را بهم بزند و به دروازه نزدیک شود اما سورمه ای پوشان میزبان این اجازه را به آنها ندادند.

ترکیب تیم فوتبال پیکان در بازی امروز 

در مقابل پیکانی ها در پنج دقیقه پایانی صاحب چند ضربه کرنر و فرصت خوب شدند که در یکی از این صحنه امیر روستایی مهاجم فصل پیش پرسپولیس نتوانست دروازه استقلال را باز کند. 

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

میرزا کوچک‌خان: تجزیه گیلان را خیانت صریح می‌دانم

س دسامبر 1 , 2020
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مرکز اسناد انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز درگذشت میرزا کوچک خان نوشت: دفاع از استقلال و تمامیت ارضی ایران از مهمترین خطوط سیاست میرزا کوچک خان جنگلی محسوب می‌شد و مفاهیمی چون وطن‌پرستی، تمامیت ارضی، استقلال مملکت و منافع مل...