تحلیل پیشکسوت استقلال از مشکل تیمِ مجیدی

به گزارش مشرق، پرویز برومند در خصوص دیدار استقلال مقابل الاهلی عربستان اظهار داشت: استقلال انصافاً‌ خوب کار کرد و با وجود اینکه هشت بازیکن را در ترکیبش نداشت عملکرد قابل توجهی از خود به نمایش گذاشت اما در نهایت بازی را واگذار کرد.

وی افزود: خط دفاع استقلال خیلی متزلزل بود و من نمی‌توانم بگویم که الاهلی عربستان ضد حمله می‌زد چون استقلال حمله می‌کرد و توپ‌های برگشتی تیم حریف ناخودآگاه به دلیل تزلزل خط دفاعی ما تبدیل به موقعیت گل برای حریف می‌شد.

برومند تأکید کرد: استقلال چون می‌خواست بازی را ببرد در جریان 90 دقیقه جلو می‌کشید و در برخی از دقایق بازی بی‌برنامگی در تیم مشاهده می‌شد. فکر می‌کنم اگر سازمان دفاعی استقلال مشکلی نداشت ما آن 2 گل را دریافت نمی‌کردیم. در مجموع فکر می‌کنم استقلال در خط جلو یعنی هافبک و مهاجم فوق‌العاده خوب است اما در 50 متر عقب تزلزل زیادی دارد. به عنوان یک هوادار از نحوه بازی استقلال واقعاً راضی هستم ولی از اینکه تیم نتیجه را واگذار کرد خیلی ناراحتم.

بیشتر بخوانید:

نظر کارشناس داوری عربستانی درمورد گل استقلال

وی با اشاره به عملکرد داور مسابقه گفت: نمی‌دانم این داور چرا چنین تصمیمی گرفت و گل را مردود اعلام کرد. اقدام داور عجیب بود.چه زمانی این خطاها را می‌گرفتند نمی‌دانم اما اگر دروازه‌بان حریف عکس‌العمل داشت می‌توانستیم بگوییم تصمیم داور درست بود ولی گلر حریف فقط نظاره‌گر بود و واکنشی نداشت.

برومند با اشاره به تصمیم فرهاد مجیدی برای بازی دادن به جوان‌ها گفت: او با مهره‌هایش بازی کرد ولی به نظرم استقلال در خط دفاعی نیازمند هماهنگی است. این بازیکنان نیاز به روحیه دارند و البته خستگی هم باعث شده بود ناهماهنگی‌هایی وجود داشته باشد.

دروازه‌بان سابق تیم استقلال ضمن ابراز امیدواری به صعود این تیم از این گروه گفت: استقلال سه بازی خانگی دارد که هر سه را می‌برد. این بازی را هم باید می‌برد و مقابل الشرطه نباید مساوی می‌کرد. معتقدم بازی‌های سخت استقلال همان دو دیدار پلی‌آف بود وگرنه در این گروه صعود کردن کار سختی نیست. 

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دست استقلال خالی بود

س فوریه 18 , 2020
به گزارش مشرق، ادموند اختر، بازیکن پیشین استقلال درباره شکست آبی‌پوشان مقابل الاهلی عربستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان‌ آسیا گفت: استقلال با توجه به کمبود بازیکن و مصدوم‌هایی که داشت بازی قابل قبولی از خود ارائه کرد. تیم در نیمه اول خوب نبود اما در نیمه...