تاکتیک مشترک یحیی و فرهاد

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران شب گذشته در نخستین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الشرطه عراق رفت که این بازی با تساوی یک - یک به اتمام رسید.

آبی پوشان در حالی راضی به یک امتیاز شدند که تغییرات محسوسی در ترکیب اصلی این تیم ایجاد شده بود. فرهاد مجیدی برای نخستین بار به مدافع بلغاری خود که در نقل و انتقالات زمستانی به استقلال آمد بازی داد تا جای روزبه چشمی را در قلب دفاع بگیرد. همچنین میلاد زکی پور و آرش رضاوند نیز پس از مدت‌ها در ترکیب اصلی قرار گرفتند تا برای این تیم بازی کنند.

سرمربی استقلال تهران در پایان این دیدار، جلوگیری از خستگی و کاهش درصد احتمالی مصدومیت بازیکنان خود را دلیل ایجاد تغییر در ترکیب تیمش عنوان کرد.

بیشتر بخوانید:

سازِ کوک فرهاد با هجومی‌ترین تیم سال‌های اخیر

روشی که به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی نیز در بازی امشب پرسپولیس با الدحیل اتخاذ کرده است.

سرمربی سرخپوشان نسبت به بازی‌های این تیم در سه هفته ابتدای نیم فصل دوم لیگ برتر، سید جلال حسینی، کمال کامیابی نیا، کریستین اوساگونا و محمد انصاری را نیمکت نشین کرد تا سرخ‌ها با چهره‌ای کاملاً متفاوت در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شوند.

فشردگی بازی‌ها در تقویم مسابقات باشگاهی فوتبال ایران و لیگ قهرمانان آسیا یکی از مهم‌ترین دلایل چنین تغییراتی در ترکیب استقلال تهران و پرسپولیس است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وضعیت استقلال نگران کننده است

چ فوریه 12 , 2020
به گزارش مشرق، نصرالله عبداللهی در خصوص تساوی یک بر یک استقلال برابر الشرطه عراق از هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان گفت: استقلال در شبی که می توانست برنده باشد به دلیل شرایطی که برایش بوجود آمده بود نتوانست ۳ امتیاز را از آن خود کند. آبی پوشان در یک ...