تارتار: بازی استقلال برای ما تدارکاتی بود

به گزارش مشرق، مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور شامگاه امروز پنجشنبه با دیدار تیم‌های پیکان و استقلال در ورزشگاه شهدای شهر قدس پیگیری شد که طی آن شاگردان فرهاد مجیدی برابر شاگردان تارتار به برتری ۲ بر یک دست یافتند. شیخ دیاباته (۱۷ - پنالتی) و محمد دانشگر (۳۸) برای استقلال گل زدند و ابراهیم صالحی هم در دقیقه ۳۸ برای پیکان گل زد.

مهدی تارتار پس از این دیدار گفت: بازی زیبایی بود و هر دو تیم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: در نیمه اول به خاطر پرس زیادی که انجام دادیم می‌خواستیم به گل برسیم اما روی یک صحنه پنالتی صورت گرفت که امیدوارم داور اشتباه نکرده باشد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم خوب بازی کردیم و موقعیت‌هایی را برای گلزنی ایجاد کردیم اما موفق نشدیم. استقلال هم موقعیت‌های خوبی داشت اما بازیکنانم از خود گذشتگی کردند و با فداکاری مانع از باز شدن دروازه شدند.

مهدی تارتار در پایان گفت: از ابتدا هم هدفگذاری ما جام حذفی نبود و دیدار برابر استقلال یک بازی تدارکاتی خیلی سنگین برای تیم ما بود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

درگیری دانشگر با هواداران استقلال

پ مارس 11 , 2021
به گزارش مشرق، پس از پیروزی استقلال برابر پیکان، محمد دانشگر قصد داشت به سمت اتوبوس تیم برود که برخی هواداران سعی کردند با او عکس یادگاری بگیرند. همین امر باعث ناراحتی دانشگر و درگیری او آنان شد. این درگیری با دخالت نیروی انتظامی پایان یافت. Let'...