تاثیر منفی تعطیلی لیگ روی استقلال

به گزارش مشرق، مهدی فنونی‌زاده در خصوص پیروزی دو بر یک آبی‌پوشان برابر نساجی قائمشهر اظهار داشت: استقلال بعد از تعطیلی لیگ نتوانست آن عملکرد لازم را مقابل نساجی داشته باشد. آنها در ابتدای بازی و در دقایق ابتدایی، کمی دچار سردرگمی بودند اما هر چه از زمان بازی گذشت، شرایط بهتری پیدا کرده و توانستند در اواخر نیمه اول، به گل دست پیدا کنند.

 

وی تأکید کرد: آبی‌پوشان با شروع نیمه دوم هم توانستند گلزنی کنند و نشان دادند که هر چه از زمان بازی می‌گذرد، آنها به هماهنگی بهتری دست پیدا می‌کنند و این بازی نشان داد تعطیلی لیگ در روند تیمی استقلال تأثیرگذار بوده است.

فنونی‌زاده خاطرنشان کرد: استقلال به یک رکورد خوب دست پیدا کرد؛ ۸ برد پیاپی نشان داد که این تیم یک روند رو به رشد را آغاز کرده و می‌تواند این اتفاق ادامه‌دار باشد. استراماچونی شناخت خوبی از نفراتش پیدا کرده و با آنالیز دقیقی که از حریفان دارد، به راحتی به نقاط ضعف آنها حمله کرده و صاحب پیروزی می‌شود و این نشان‌دهنده آن است که یک وحدت و همدلی بین کادر فنی و بازیکنان به وجود آمده و نفرات استقلال به خوبی خواسته‌های سرمربی تیم را در زمین پیاده می‌کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال بیان کرد: به اعتقاد من، اگر استقلال همین روند را ادامه بدهد و وارد حاشیه‌ها نشود، مطمئناً در هفته‌های آینده هم پیروزی‌هایش ادامه خواهد داشت. استراماچونی و بازیکنانش باید این برد را به فراموشی سپرده و خود را آماده دیدار روز شنبه برابر سپاهان کنند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۵ گل تاریخی استقلال به سپاهان

ج نوامبر 29 , 2019
به گزارش مشرق، استقلال و سپاهان که جزو پرافتخارترین تیم‌های لیگ حرفه‌ای کشور محسوب می‌شوند بار دیگر باید روز شنبه هفته بعد در اصفهان به مصاف هم بروند. رویارویی این دو تیم در تاریخ هر دو باشگاه حاوی گل‌های پرشماری بوده که بین دو تیم رد و بدل...